g
Aktualno

Free2move odpira nove meje mobilnosti tudi v Sloveniji

Na slovenska tla je vstopila globalna blagovna znamka za mobilnost Free2move, ki svojim zasebnim in poslovnim uporabnikom, tako po svetu kot v Sloveniji, ponuja sodoben in enostaven ekosistem mobilnosti.

Jožko Tomšič, direktor za Slovenijo skupine Emil Frey in predstavniki iz podjetja C Automobil Import, direktor Filip Koren, vodja prodaje Leon Malovrh, vodja prodaje rabljenih vozil in podjetjem Matej Miklič in Milena Babič, ki skrbi za odnose z javnostmi in marketing za blagovno znamko Free2move so na novinarski konferenci v četrtek, 27. oktobra v Kristalni palači v Ljubljani predstavili globalno blagovno znamko za mobilnost, ki z današnjim dnem stopa tudi na slovenski trg. Ekosistem sodobne mobilnosti ponuja omrežje, ki ga lahko uporabniki koristijo tako doma kot v tujini. Platforma ima več kot 1,2 milijona strank v 170 državah sveta, v katerih se opravi več kot 5 milijonov rezervacij letno. V njihovem voznem parku pa uporabniki izbirajo med okoli 500 tisoč vozil, med njimi znamke kot so Alfa Romeo, Abarth, Citroën, DS, Fiat, Fiat Professional, Honda, Jeep, Mercedes-Benz, Mitsubishi Motors, Peugeot in Smart.

V Sloveniji bo sprva na voljo le najem vozil (preko spleta, aplikacije ali agenta an fizičnih točkah prevzema avtomobila), a prav kmalu bomo tudi pri nas lahko koristili še preostale storitve platforme, kot so vozilo na zahtevo, upravljanje polnilnic, upravljanje parkirišč, souporaba voznega parka, soupoaba vozil, storitve prevoze, ... Free2move je pri nas dosegljiv v 30 različnih mestih, trenutno je na voljo 140 vozil, a iz podjetja povedo, da bodo številko že v roku enega leta močno povečali.

Milena Babič, ki skrbi za odnose z javnostmi za blagovno znamko Free2move, je na novinarski konferenci namreč razložila, da želijo postati sinonim za sodobno mobilnost v Sloveniji. Prav zato so ob vzpostavitvi platforme ustvarili tudi tržno-komunikacijsko akcijo, ki jo bo slovenska javnost že te dni opazila na različnih slovenskih televizijskih kanalih, vseh priljubljenih družbenih omrežjih, pretočnih platformah in na spletu preko zakupa ključnih besed. »Podoba tržno-komunikacijske akcije je igriva, saj je tudi blagovna znamka mladostna, inovativna in v trendu,« je povedala Babičeva in dodala, da se njihov slogan glasi: »Izberi. Vozi. Prihrani.«

k

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji