Futura DDB integrirala zagrebško agencijo Innovo DDB
Zagrebška agencija Innovo DDB, hrvaška podružnica slovenske agencije Futura DDB, bo nosila ime matičnega podjetja. Po besedah Mije Gačnik Krpič, direktorice Skupine Futura, gre za zadnji korak prehodnega obdobja integracije.
S preimenovanjem in spremembo celostne grafične podobe zagrebške agencije Innovo v Futuro pod vodstvom Tvrtka Kračuna je Skupina Futura zaključila proces konsolidacije poslovanja in integracije. »Preznamčenje je logičen korak, ki je tudi vizualno nakazal to, kar smo gradili že nekaj časa, a je bilo očem skrito; močnejšo integracijo in prepletanje ekip, izmenjavo znanj in dobrih praks, ki nam omogoča učinkovitejšo reševanje izzivov naših naročnikov in obvladovanje transformativnih regijskih projektov,« je za MM povedala Mija Gačnik Krpič, direktorica Skupine Futura.
V skupini tako poudarjajo, da storitve vključujejo vse od kreativnih (oglaševalskih) rešitev v klasičnih in digitalnih medijih preko upravljanja družbenih medijev in digitalnega marketinga do grafičnega oblikovanja in organizacije dogodkov. Med največjimi naročniki zagrebške Future sta McDonald's in Zagrebška banka.
»Sprememba vsekakor pomeni razvojni 'moment' tudi za hrvaško ekipo, ki tako sledi transformaciji Future od klasične do polno integrirane agencije s sposobnostjo transformativnih rešitev. To je zadnji korak pri vseh spremembah, ki smo jih že uvedli v prehodnem obdobju. Predvsem gre za večjo izmenjavo znanj in dobrih praks, uporabo istih orodij in komunikacijskih kanalov in podobno,« je še povedala Gačnik Krpičeva.