bla
Aktualno

Futura odslej naročnikom ponuja tudi storitve igričarstva

Agencija Futura DDB je postala del DDB-jeve globalne mreže FTW (For The Win) in bo pod nazivom Futura FTW svojim naročnikom ponudila nov, dodaten portfelj storitev s področja igričarstva in e-športa.

Kot so povedali v Futuri, bo v njihovi ponudbi vse, kar podjetja potrebujejo na tem področju, torej od poslovnega svetovanja in strategije vstopa v kategorijo, do oglaševanja, vsebin in dogodkov. »S tem smo dobili dostop do mednarodnega znanja, ki vključuje celoten vpogled v panogo, preko procesov, pa vse do podpore izkušenih strategov. Futura DDB tako vstopa v novo kategorijo marketinga, ki s seboj prinaša drugačno perspektivo, nove kanale in specifične načine sporočanja. S to ekspertizo smo usposobljeni ponuditi storitve, s katerimi bomo učinkovito nagovorili široko ciljno skupino ljudi, ki jim igre predstavljajo pomemben del življenja ali pa zgolj preživljanje prostega časa,« je povedal Gregor Firbas, izvršni direktor Future DDB.

Povezovanje igričarstva in oglaševanja

Ker je globalna agencijska mreža DDB v igričarski panogi prepoznala širši potencial (138 milijard ameriških dolarjev oziroma več kot filmska in glasbena industrija skupaj), je leta 2020 ustanovila oglaševalsko agencijo FTW DDB, ki služi kot kanal za doseganje več kot treh milijard ljudi, ki se identificirajo kot igralci iger (gamerji). Agencija, katere ime je sestavljeno iz kratice tipičnega igričarskega izraza »For The Win« (za zmago, op. p), nudi naročnikom globalne in regionalne rešitve za e-šport in igričarstvo. FTW vodi Gavin Cheng, ki je mednarodno ekipo sodelavcev sestavil iz strastnih gamerjev, sicer sodelavcev mreže DDB. FTW ima sedež v Pragi, pisarne pa se razprostirajo po Evropi; od Amsterdama, Düsseldorfa, Pariza in Stockholma pa vse do Hong Konga, Mehike, Peruja, Argentine, Brazilije in Indije, po novem pa so tudi v Ljubljani in Zagrebu. S svojim delom pokrivajo različna strokovna področja, vključno s strategijo, kreativnimi rešitvami, poslovnim svetovanjem, inovacijami in tehnologijo.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji