z
Aktualno

Gen Z: Instagram in TikTok prehitela Google

Pripadniki generacije Z za spletno iskanje vedno pogosteje uporabljajo Instagram in TikTok, zato Google kot iskalno orodje drsi navzdol.

Čeprav je Google (61 odstotkov) še vedno najbolj priljubljen pri iskanju med starejšimi generacijami, imata Instagram (67 odstotkov) in TikTok (62 odstotkov) prednost pri generaciji Z, ugotavlja marketinška platforma SOCi.

Google je bil pri generaciji Z izrinjen s prestola iskalnikov, ko so potrebovali informacije o lokalnih podjetjih za osebno nakupovanje. Na tem področju pa so v SOCi opazili, da tudi starejše generacije vse pogosteje uporabljajo Instagram in TikTok, čeprav je Google med starejšimi še vedno kralj iskalnikov.

Googlova osnovna storitev je vse bolj ogrožena s strani družbenih omrežij, podobno naraščajočo grožnjo pa občutijo tudi s strani ChataGPT. Vedno več uporabnikov to orodje izprašuje o aktualnih tematikah, ki so jih včasih iskali na Googlu.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji