z
Aktualno

Gen Z: Instagram in TikTok prehitela Google

Pripadniki generacije Z za spletno iskanje vedno pogosteje uporabljajo Instagram in TikTok, zato Google kot iskalno orodje drsi navzdol.

Čeprav je Google (61 odstotkov) še vedno najbolj priljubljen pri iskanju med starejšimi generacijami, imata Instagram (67 odstotkov) in TikTok (62 odstotkov) prednost pri generaciji Z, ugotavlja marketinška platforma SOCi.

Google je bil pri generaciji Z izrinjen s prestola iskalnikov, ko so potrebovali informacije o lokalnih podjetjih za osebno nakupovanje. Na tem področju pa so v SOCi opazili, da tudi starejše generacije vse pogosteje uporabljajo Instagram in TikTok, čeprav je Google med starejšimi še vedno kralj iskalnikov.

Googlova osnovna storitev je vse bolj ogrožena s strani družbenih omrežij, podobno naraščajočo grožnjo pa občutijo tudi s strani ChataGPT. Vedno več uporabnikov to orodje izprašuje o aktualnih tematikah, ki so jih včasih iskali na Googlu.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji