georgina
Aktualno

Georginine torbice iz oglasnega plakata

Na Netflixu so začeli predvajati drugo sezono serije Jaz sem Georgina, ob tej priložnosti pa so z agencijo DAVID Madrid zasnovali posebno oglaševalsko akcijo. Iz oglasnega plakata, ki je razstavljen v Madridu, bodo namreč izdelali torbice.

Georgina Rodriguez je verjetno najbolj znana kot partnerka nogometaša Christiana Ronalda, sama pa se opiše kot mama, vplivnica in še veliko več. V svoji seriji na Netflixu ponuja vpogled v svoje razkošno življenje, pri čemer ne skriva ljubezni do luksuznih izdelkov, zlasti torbic.

Zdaj je Netflix njeno strast do torbic izkoristil za svojevrstno oglaševalsko akcijo. Velikanski oglasni pano bodo namreč predelali v linijo ekskluzivnih torbic. Prejemnice torbic bodo izžrebali med sledilkami, ki bodo na svojih družbenih omrežjih delile fotografijo omenjenega oglasnega panoja.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji