Get Interactive: »Nekateri naši naročniki v teh časih dosegajo rekordno prodajo«
Čeprav trenutna situacija močno ogroža številna podjetja in blagovne znamke, pa v digitalni medijski agenciji Get Interactive pravijo, da gre nekaterim njihovim naročnikom v teh časih odlično.
Tina Guček
»Podjetja so se zelo različno znašla. Bolj kot to, katero družbeno omrežje uporabljajo, je pomembna primerna komunikacija,« pravi Vesna Hrast, vodja marketinga in odnosov s kupci. V času kriznih razmer po njenem mnenju komunikacija še bolj izstopa, saj se zelo hitro vidi, ali blagovna znamka pridobiva ali izgublja svoj tržni delež. »Po našem mnenju v teh časih ne pridobivajo družbena omrežja kot taka, ampak bolj blagovne znamke, ki so se znale nastali situaciji hitro prilagoditi preko svojih obstoječih kanalov. To smo opazili tudi pri naših naročnikih, saj nekateri v teh časih beležijo celo rekordno prodajo. Lahko bi rekli, da jih je situacija, v kateri smo se znašli, pahnila v hitro transformacijo. Nekaj, kar je bilo še včeraj na koncu čakalnega seznama, se je torej zdaj uredilo kar čez noč.«
Bodimo pristni
Hrastova meni, da so družbena omrežja najhitrejši kanal, preko katerega pridejo informacije do uporabnikov, hkrati pa so se v času krize prav preko njih širile številne neverodostojne in zavajajoče infomacije. »Zato smo opazili, da so nekateri oglaševalci prenesli del proračunov na medije z uredniškimi vsebinami. Svetujem, da smo, kjer koli in kar koli počnemo, pristni in da ponujajamo koristi za uporabnika. V času krize so to lahko 'mehkejše' vsebine, ki po daljši poti vodijo do konca prodajnega lijaka,« je prepričana.