Globalna direktorica marketinga leta ponovno prihaja iz L’Oréala
Svetovna zveza oglaševalcev (WFA) je Asmito Dubey, glavno digitalno in marketinško direktorico pri L’Oréalu, imenovala za globalno direktorico marketinga leta 2023.
Asmita Dubey je bila ena od petih kandidatk v ožjem izboru in je prejela največ glasov tako javnosti kot tudi strokovne žirije. Dubeyjeva je v podjetju od leta 2013, sprva je delala kot direktorica marketinga za L’Oréal na Kitajskem, leta 2016 pa je prevzela enako vlogo za celotno azijsko-pacifiško regijo. Aprila 2021 je na sedežu podjetja v Parizu prevzela vlogo glavne digitalne in marketinške direktorice (CDMO).
Tehnološki napredek v genskem zapisu družbe
L'Oréal dosega odlične rezultate z uporabo moči tehnologije pri izboljšanju svojih marketinških prizadevanj in si zdaj lasti 30-odstotni delež vpliva, ki si ga je pridobil s partnerstvom z več kot 50.000 vplivneži preko kanalov, kot sta TikTok in računalniške igre.
Dubeyjeva je uvedla nove virtualne storitve za urejanje pričesk, preizkušanje ličil in postavljanje diagnoze kože s pomočjo umetne inteligence, kar je lani preizkusilo več kot 100 milijonov uporabnikov. »Prihodnost lepote je fizična, digitalna in virtualna. Pri L'Oréalu nenehno preoblikujemo izkušnje lepote, da ustvarjamo lepoto, ki premika svet,« je komentirala.
Asmita Dubey je druga marketinška direktorica iz podjetja L’Oréal, ki je osvojila prestižni naslov globalne direktorice marketinga leta; leta 2019 je namreč pripadel Lubomiri Rochet.