red dot gorenje
Aktualno

Gorenje z novo rdečo piko

Med slovenskimi prejemniki oblikovalske nagrade Red Dot je tudi letos Gorenje, kjer so nagrado prejeli za brezžični pokončni sesalnik 2 v 1 Gorenje z imenom G·Force Free.

Mednarodna žirija je kakovost oblikovalske rešitve prepoznala v odlični ergonomiji, uporabi visoko kakovostnih materialov in vzdržljivi bateriji z visoko zmogljivostjo sesanja. Nagrajeni izdelek so oblikovali v Gorenje design studiu v sodelovanju z drugimi strokovnjaki (produktnim vodenjem in tržnim komuniciranjem ekipe Mali gospodinjski aparati Gorenje). Avtor produktnega oblikovanja je David Cugelj, vodilni produktni oblikovalec, kot strokovna sodelavka za področje produktne grafike pa je sodelovala Urša Kovačič.

gorenje red dot

Prva nagrada za mali gospodinjski aparat

Nagrade Red Dot so v Gorenju doslej prejemali za svoje velike gospodinjske aparate in ogrevalno tehniko, letošnja pa pomeni prvo mednarodno nagrado za mali gospodinjski aparat. »Nagrada priča o kakovosti oblikovanja tudi za to področje in je rezultat intenzivnega posvečanja Gorenjeve oblikovalske ekipe v zadnjih štirih letih tudi področju malih gospodinjskih aparatov. Te v svojih domovih uporabljamo skoraj vsak dan, zato iščemo najboljše možne rešitve za poenostavitev življenja uporabnikom. Če nam uspe ustvariti dodatno vrednost v smislu ergonomsko privlačne oblike in pozitivne uporabniške izkušnje, smo izpolnili naše poslanstvo. Zelo smo ponosni, da je naše timsko delo pri snovanju brezstičnega sesalnika G·Force Free prepoznano in nagrajeno s to prestižno nagrado. To je priložnost in obveza za razvoj dodatnih rešitev, iskanje novih lastnosti aparatov, ki spreminjajo naša življenja – in za to, da blagovno znamko Gorenje pripeljemo v še več domov,« sta za MM povedala predstavnika podjetja Hisense Gorenje Europe, Lidija Pritržnik, direktorica produktnega oblikovanja, in David Cugelj, vodilni oblikovalec za področje malih gospodinjskih aparatov.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji