red dot gorenje
Aktualno

Gorenje z novo rdečo piko

Med slovenskimi prejemniki oblikovalske nagrade Red Dot je tudi letos Gorenje, kjer so nagrado prejeli za brezžični pokončni sesalnik 2 v 1 Gorenje z imenom G·Force Free.

Mednarodna žirija je kakovost oblikovalske rešitve prepoznala v odlični ergonomiji, uporabi visoko kakovostnih materialov in vzdržljivi bateriji z visoko zmogljivostjo sesanja. Nagrajeni izdelek so oblikovali v Gorenje design studiu v sodelovanju z drugimi strokovnjaki (produktnim vodenjem in tržnim komuniciranjem ekipe Mali gospodinjski aparati Gorenje). Avtor produktnega oblikovanja je David Cugelj, vodilni produktni oblikovalec, kot strokovna sodelavka za področje produktne grafike pa je sodelovala Urša Kovačič.

gorenje red dot

Prva nagrada za mali gospodinjski aparat

Nagrade Red Dot so v Gorenju doslej prejemali za svoje velike gospodinjske aparate in ogrevalno tehniko, letošnja pa pomeni prvo mednarodno nagrado za mali gospodinjski aparat. »Nagrada priča o kakovosti oblikovanja tudi za to področje in je rezultat intenzivnega posvečanja Gorenjeve oblikovalske ekipe v zadnjih štirih letih tudi področju malih gospodinjskih aparatov. Te v svojih domovih uporabljamo skoraj vsak dan, zato iščemo najboljše možne rešitve za poenostavitev življenja uporabnikom. Če nam uspe ustvariti dodatno vrednost v smislu ergonomsko privlačne oblike in pozitivne uporabniške izkušnje, smo izpolnili naše poslanstvo. Zelo smo ponosni, da je naše timsko delo pri snovanju brezstičnega sesalnika G·Force Free prepoznano in nagrajeno s to prestižno nagrado. To je priložnost in obveza za razvoj dodatnih rešitev, iskanje novih lastnosti aparatov, ki spreminjajo naša življenja – in za to, da blagovno znamko Gorenje pripeljemo v še več domov,« sta za MM povedala predstavnika podjetja Hisense Gorenje Europe, Lidija Pritržnik, direktorica produktnega oblikovanja, in David Cugelj, vodilni oblikovalec za področje malih gospodinjskih aparatov.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji