Gorenje, znamka, ki že 70 let poenostavlja življenje
Blagovna znamka Gorenje letos praznuje 70. obletnico in ob tej priložnosti smo v aktualni številki MM-a pripravili prilogo, v kateri na šestnajstih straneh razkrivamo zanimivosti o eni od najprepoznavnejših slovenskih blagovnih znamk.
Tina Guček
Od zgodovine, ki se je začela pisati 5. aprila 1950 (to je bil namreč dan, ko je ambiciozna in odločna ekipa mladih entuziastov ustanovila majhno delavnico, ki je z leti prerasla v podjetje globalnih razsežnosti), se skozi prilogo »sprehodimo« skozi različne tematike, brez katerih v Gorenju ne gre. Ena od njih so vrednote, v katere verjamejo in jih živijo. Ključne vrednote, ki znamko razlikujejo od tekmecev in pomagajo uresničevati krovno obljubo oziroma vizijo poenostavljanja življenja, so pozornost, preseganje ustaljenega in oblikovanje.
Ponosni so tudi na oblikovanje, katerega pomena so se začeli zavedati že zelo zgodaj, saj ima Gorenjev oblikovalski oddelek že več kot 50-letno tradicijo. Med letoma 2000 in 2010 je bilo oblikovanje postavljeno v središče blagovne znamke Gorenje, v zadnjem obdobju pa predstavlja pomemben del identitete – pot do ključne uporabniške vrednosti blagovne znamke »Life Simplified«.
V zadnjem času je v ozadju Gorenjeve zgodbe visokotehnološka dimenzija, v okviru katere predstavljajo zanimive rešitve, kakršna je na primer platforma ConnectLife, ki uporabnikom omogoča upravljanje povezljivih oziroma pametnih aparatov in storitev preko različnih kanalov.
Kam pa jih vodi prihodnost?
Leta 2018 je Gorenje za strateškega partnerja izbralo kitajsko korporacijo Hisense. »Hisense je – poleg Samsunga in LG – v bistvu edina korporacija na svetu, ki danes nudi celotno paleto izdelkov, tudi zahvaljujoč Gorenju. V tem, da je Gorenje blagovna znamka, ki je močno zasidrana v portfelju skupine Hisense, je veliko bogastvo. Na ta način se bo lahko še hitreje razvijala in imela dostop do novih trgov, predvsem pa do novih tehnoloških in razvojnih znanj in tudi ugodnejših nabavnih virov. Skupaj smo močnejši, zato smo del skupine Hisense. Mislim, da je pred nami lepa in močna prihodnost,« je za MM povedal Franjo Bobinac, podpredsednik za globalni marketing v podjetju Hisense International.