Guardian Weekly z naslovnico Tomata Koširja opozarja na svetovno krizo s hrano
Britanski tednik Guardian Weekly se s svojo najnovejšo naslovnico osredotoča na grozečo svetovno krizo s hrano. Naslovnico je ustvaril priznani slovenski oblikovalec Tomato Košir.
V reviji opozarjajo na morebitno veliko katastrofo in pomanjkanje hrane, ki se lahko zgodi kot posledica sovpadanja vojne v Ukrajini, ekstremnih vremenskih pojavov in inflacije, to pa so ponazorili tudi z naslovnico in vizualnim gradivom v članku, pod katerega je podpisan Tomato Košir.
Oblikovalec je za MM povedal, da vidna sporočila omogočajo ustvarjalcem, da služijo širšim družbenim agendam. »Ljudje berejo manj in krajša besedila. Če so včasih brali članke, zdaj le preletijo naslove. Če so si prej dopisovali, se zdaj 'pofočkajo' z emojiji. Če so se nekoč konfrontirali z argumenti, zdaj odgovarjajo z naborom predpripravljenih gifov. Dnevne motnje in kakofonija nerafiniranih mnenj še dodatno poslabšajo odkodiranje tudi tistih sporočil, ki so skrbno sestavljena. Vidna sporočila imajo osupljiv nabor orodij, ki nam omogočajo neprimerno hitrejši dostop do možganov kot besedila ali zvočna sporočila. Kljub temu ne morejo nadomestiti hrane,« opozarja.