tomato
Aktualno

Guardian Weekly z naslovnico Tomata Koširja opozarja na svetovno krizo s hrano

Britanski tednik Guardian Weekly se s svojo najnovejšo naslovnico osredotoča na grozečo svetovno krizo s hrano. Naslovnico je ustvaril priznani slovenski oblikovalec Tomato Košir.

V reviji opozarjajo na morebitno veliko katastrofo in pomanjkanje hrane, ki se lahko zgodi kot posledica sovpadanja vojne v Ukrajini, ekstremnih vremenskih pojavov in inflacije, to pa so ponazorili tudi z naslovnico in vizualnim gradivom v članku, pod katerega je podpisan Tomato Košir.

tomato food

Oblikovalec je za MM povedal, da vidna sporočila omogočajo ustvarjalcem, da služijo širšim družbenim agendam. »Ljudje berejo manj in krajša besedila. Če so včasih brali članke, zdaj le preletijo naslove. Če so si prej dopisovali, se zdaj 'pofočkajo' z emojiji. Če so se nekoč konfrontirali z argumenti, zdaj odgovarjajo z naborom predpripravljenih gifov. Dnevne motnje in kakofonija nerafiniranih mnenj še dodatno poslabšajo odkodiranje tudi tistih sporočil, ki so skrbno sestavljena. Vidna sporočila imajo osupljiv nabor orodij, ki nam omogočajo neprimerno hitrejši dostop do možganov kot besedila ali zvočna sporočila. Kljub temu ne morejo nadomestiti hrane,« opozarja.

tomato košir

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji