Guinness z največjo inovacijo zadnjih 30 let
Blagovna znamka Guinness je predstavila napravo, ki kupcem piva omogoča izkušnjo iz gostinskih lokalov – točeno pivo.
Kaja Kovič
Diageo je vodilno podjetje na področju premijskih alkoholnih pijač, kot so Guinness, Johnnie Walker in Smirnoff, njihovo pivo Guinness pa je ena od najuspešnejših alkoholnih znamk na svetu; danes ga proizvajajo v več kot 50-ih državah po vsem svetu. Kot znamka je pogosto korak pred časom in tudi z uvedbo najnovejše inovacije ni nič drugače.
Točeno pivo tudi doma
Nitrosurge je majhna naprava, ki po besedah proizvajalca omogoča potrošnikom, da doživijo »pravo čarovnijo Guinnessa« kar doma.
Ultrazvočna tehnologija, ki se nahaja znotraj majhne naprave, namreč posnema penjenje Guinnessa, ki ga obiskovalci barov dobijo ob naročilu točenega piva.
Kupci napravo enostavno pritrdijo na vrh pločevinke in ta nato samodejno sproži prelivanje piva v kozarec.
Presežek tehnologije
»Vemo, da želijo ljudje uživati v ikoničnem točenem pivu tudi doma oziroma kjer koli so, zato smo navdušeni, da lahko predstavimo Nitrosurge,«, je dejal Neil Shah, vodja Guinnessa v Veliki Britaniji, in opozoril, da je »blagovna znamka presegla meje tehnologije, da bi ustvarila to izkušnjo.«
Novi izdelek se zaenkrat prodaja le v trgovinah Tesco po Veliki Britaniji za ceno slabih 30 evrov, a morda bo kmalu dosegljiv tudi na tujih trgih.
Spomnimo, leta 2022 je bil Guinness imenovan za najbolj priljubljeno pivo v Združenem kraljestvu, s kar 19-odstotnim povečanjem prodaje.