Havas soočil obiskovalce festivala Cannes Lions z njihovimi odpadki
Na letošnjem mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions je skupina Havas vzpostavila interaktivno pobudo za zbiranje sredstev, imenovano Soočite se z vašimi odpadki, da bi prikazala količino in lastnosti odpadkov, ki jih ustvarjamo kot družba.
Kaja Kovič
Med festivalom je Dario Tironi, italijanski umetnik, ki se osredotoča predvsem oblikovanje skulptur iz različnih zavrženih ali odpadnih materialov, spremenjal smeti, ki so jih ustvarili udeleženci festivala, v umetniška dela v obliki človeških glav. Raziskave so pokazale, da ljudje ustvarimo kar kilogram odpadkov vsak dan, od tega pa jih več kot 5 milijard ton pristane v morju oziramo oceanih. Tako se je tekom tedna pred Havasovo izpostavo Havas Café nabiralo vse več zanimivih skulptur, ki so jih zadnji dan festivala razstavili na posebnem odru pred Havasom.
Skupina Havas in Dario Tironi sta ves festivalski teden spodbujala mimoidoče, naj z donacijami podprejo NaturDive, projekt za ohranjanje morske biotske raznovrstnosti v Sredozemlju, zato, da bi »še dodatno podprli naš planet, zlasti čudovito morje, ki obdaja Cannes,« se je izrazila Lorella Gessa, vodja komunikacij in družbene odgovornosti v skupini Havas.