bla
Aktualno

Heineken se poklanja navijačicam

Nizozemski pivovar Heineken v novem oglasu razbija stereotipe o tipičnem nogometnem navijaču.

»Kaj vam najprej pride na pamet, ko pomislite na nogometnega navijača? Navijačice? Predstavljajo namreč polovico nogometnih navijačev po svetu, zato je to smiselno,« so izhodišče akcije opisali v agenciji Publicis Milano. Tako v oglasu spremljamo navijačice z vsega sveta pri tem, kar najbolje znajo. Navijajo in živijo za svojo ekipo, seveda.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji