lk
Aktualno

Heineken v novem oglasu spodbuja zmanjševanje porabe alkohola

Pred izidom Marvelovega filma »Ant-Man and The Wasp: Quantumania« so v Heinekenu ustvarili oglaševalsko akcijo, v kateri opominjajo javnost, da se lahko zabavajo brez alkohola.

Heineken in Marvel sta se združila v oglaševalski akciji za promocijo tako prihajajočega filma »Ant-Man and The Wasp: Quantumania« kot tudi brezalkoholnega piva Heineken 0.0. Akcija poteka od 9. januarja do 18. februarja, v njej pa spoznamo zvezdnika filma Paula Rudda, ki uživa v brezalkoholni pijači. Akcija vključuje televizijske spote, promocije v trgovinah, nagradne igre ter aktivacije na spletu in družbenih omrežjih.

Do tovrstne pobude je prišlo ne le zaradi načina dela in značilnosti glavne osebe v novem Marvelovem filmu, temveč tudi t. i. suhega januarja (Dry January), ki je v zadnjih letih postal mesec, v katerem se vedno več ljudi odloči za vzdržanje od pitja alkohola.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji