lk
Aktualno

Heineken v novem oglasu spodbuja zmanjševanje porabe alkohola

Pred izidom Marvelovega filma »Ant-Man and The Wasp: Quantumania« so v Heinekenu ustvarili oglaševalsko akcijo, v kateri opominjajo javnost, da se lahko zabavajo brez alkohola.

Heineken in Marvel sta se združila v oglaševalski akciji za promocijo tako prihajajočega filma »Ant-Man and The Wasp: Quantumania« kot tudi brezalkoholnega piva Heineken 0.0. Akcija poteka od 9. januarja do 18. februarja, v njej pa spoznamo zvezdnika filma Paula Rudda, ki uživa v brezalkoholni pijači. Akcija vključuje televizijske spote, promocije v trgovinah, nagradne igre ter aktivacije na spletu in družbenih omrežjih.

Do tovrstne pobude je prišlo ne le zaradi načina dela in značilnosti glavne osebe v novem Marvelovem filmu, temveč tudi t. i. suhega januarja (Dry January), ki je v zadnjih letih postal mesec, v katerem se vedno več ljudi odloči za vzdržanje od pitja alkohola.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji