Heinz po več kot 150 letih predstavlja prvo kreativno platformo
Novo pozicioniranje slavi in prikazuje nerazumljivo ljubezen resničnih oboževalcev do blagovne znamke kečapa.
Heinz prvič v 150-letni zgodovini blagovne znamke predstavlja svojo prvo globalno kreativno platformo »It Has to be HEINZ«, ki pomeni začetek enotne kreativne strategije. Z njo se poklanjajo blagovni znamki in slavijo nerazumljivo ljubezen ljudi do Heinza.
Ljudje resnično obožujejo Heinz
Družba Heinz je novo globalno kreativno platformo podprla z največjo medijsko naložbo doslej. Na njej uporabniki najdejo različne vrste ljubezni do Heinzovih izdelkov, zgodbe oboževalcev, ki so si tetovirali njihov logotip, primere nošenja paketov začimb v torbicah, vse do tihotapljenja pločevink fižola mimo varnostnega nadzora na letališču. Najbolj zanimivo pri tem je, da so vse zgodbe resnične in izhajajo iz družbenih medijev, člankov ali pripovedi ljudi.
»Ko smo želeli blagovno znamko poenotiti v okviru ene globalne platforme, smo se poglobili v svet naših potrošnikov in ugotovili, da jim je skupna ena stvar: nerazumne stvari, ki jih delajo za naše izdelke,« je povedala Diana Frost, ki je v družbi The Kraft Heinz odgovorna za rast v Severni Ameriki. »Kot blagovna znamka, ki je obsedena z našimi potrošniki, smo ustvarili platformo kot povratno ljubezensko pismo – naši oboževalci so naše muze.«
Pet kratkih filmov, ki prikazujejo ljubezen brez primere
Globalno oglaševalsko akcijo so razvili v sodelovanju z agencijo Wieden+Kennedy. Vključuje pet kratkih filmov, ki slavijo neprekosljivo ljubezen ljudi do Heinza. Z njo želijo ustvariti čim večji doseg, zato so se poslužili raznolikih oglaševalskih kanalov – od televizije in spletnih video do oglaševanja v kinematografih, na družbenih omrežjih in zunanjih oglasnih površinah. Sprva jo bodo predstavili v ZDA, Kanadi, Veliki Britaniji in Nemčiji, v naslednjih šestih mesecih pa jo bodo razširili tudi na druge trge.