petrol
Aktualno

Hitri nakup na Petrolu, kjer izdelke skeniraš, plačaš, greš!

Ste vedeli, da lahko na Petrolovih prodajnih mestih odslej opravite nakup brez obiska blagajne? Z aplikacijo Petrol GO lahko izdelke preprosto skenirate, plačate in ... greste. Račun namreč prejmete digitalno, v aplikacijo.

Storitev je že na voljo na vseh prodajnih mestih Petrola v Sloveniji. Prvi uporabniki so nad njo navdušeni in zagotavljajo, da je to storitev, ki jo bodo z veseljem uporabljali.

Prodajna mesta prihodnosti in digitalizacija prodajnih procesov

Petrol kot prvi slovenski trgovec uvaja popolnoma avtomatizirano nakupovanje, ki uporabnikom omogoča, da vse opravijo sami, hitro in brez obiska blagajne – zgolj s Petrolovo aplikacijo na telefonu. S prenovo številnih prodajnih mest in uvajanjem novih konceptov digitalnih rešitev za svoje kupce v podjetju namreč zasledujejo strateški cilj postati prva izbira za priročen postanek na poti. »Nenehno moderniziramo svoja prodajna mesta in digitaliziramo nakupni proces, da bi kupcem omogočili hitrejšo, enostavnejšo in prijetnejšo nakupovalno izkušnjo,« izpostavlja Jože Smolič, član uprave Petrola, odgovoren za prodajo.

Petrol izboljšuje uporabniško izkušnjo s prenovo prodajnih mest in digitalizacijo nakupnega procesa. To strankam omogoča tudi mobilna aplikacija Petrol GO.

Kako nova storitev v Petrol GO deluje in kje jo lahko preizkusite?

Storitev hitrega nakupa lahko preizkusite na vseh prodajnih mestih Petrola po vsej Sloveniji. Vse, kar potrebujete, je mobilna aplikacija Petrol GO.

Hitri nakup začnete s skeniranjem posebne QR-kode na prodajnem mestu, nato s telefonom poskenirate črtne kode izdelkov, ki jih želite kupiti, jih dodate v virtualno košarico in znesek poravnate v aplikaciji. Po uspešnem plačilu prejmete račun digitalno, v aplikacijo Petrol GO. To je vse! Vaši izdelki so plačani, vi pa se lahko brez skrbi odpravite dalje.

Z aplikacijo Petrol GO in hitrim nakupom lahko kupite izdelke, ki ne zahtevajo vključitve prodajnega osebja v nakup. Zato s telefonom ne morete kupiti tobačnih izdelkov, alkoholnih pijač ter izdelkov in storitev, ki se nahajajo ali opravljajo le za prodajnim pultom.

Petrol GO

Uporaba aplikacije Petrol GO in hitrega nakupa je povsem enostavna, zagotovo pa tudi priročna.

Petrol GO ima v Sloveniji že več kot 100.000 uporabnikov

Aplikacijo Petrol GO so v podjetju predstavili na začetku letošnjega leta in je na voljo uporabnikom v Sloveniji ter na Hrvaškem. Poleg storitve hitrega nakupa aplikacija mogoča hitro plačilo goriva, avtopranja, kave Na poti ter vnaprejšnje naročanje izdelkov za prevzem na prodajnem mestu. Aplikacija je priljubljena med vsemi starostnimi skupinami, kar potrjuje, da snovalci aplikacije dobro razumejo potrebe in pričakovanja Petrolovih kupcev. Uporabniki aplikacije, ki so hkrati člani Petrol kluba, so ves čas deležni tudi ugodnosti, popustov ali izdelkov brez doplačila, če jih zamenjajo za zbrane Zlate točke. Z uporabo aplikacije za plačila uporabnike razveseljujejo brezplačne kave in avtopranja, pogosto pa lahko sodelujejo tudi v nagradnih igrah in izzivih.

Še nimate aplikacije Petrol GO? Poiščite jo v trgovinah Google Play ali App Store.

»Zdaj je prava priložnost za to, da se preizkusite v hitrem nakupovanju na Petrolu, saj v decembru poteka nagradna igra! Med uporabniki aplikacije Petrol GO, ki boste opravili hitri nakup do 31. decembra 2024, bomo izžrebali bogate nagrade,« pravijo v Petrolu.

nagradna

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji