MM-ova izjava tedna: »Pri promocijskem umeščanju izdelkov ni meja«
Pogovarjali smo se z Angelino Komarovo, pridruženo producentko 3. in 4. sezone Netflixove originalne serije Emily v Parizu. Tema? Sodelovanje z blagovnimi znamkami.
Angelina Komarova, ki je nastopila na novembrski konferenci medijskih trendov SEMPL, je za MM povedala, da so v seriji Emily v Parizu sodelovali z blagovnimi znamkami, kot so AMI Paris, Boucheron, Augustinus Bade, Christian Dior, Louis Vuitton, Porsche in Rimowa. »V seriji je nekaj različnih načinov umeščanja blagovnih znamk. Prvi je vključitev v zgodbo. Slišiš ime, vidiš logotip, lik ima neko zgodbo, ki je povezana s to blagovno znamko. Tako je npr. Mindy, ena od junakinj, vključena v znamko Vestiare Collective, kamor hodi prodajat svoja dizajnerska oblačila,« je razložila. Drugi način, ki ga je predstavila, je uporaba določenega izdelka. Sylvie, ki je v seriji direktorica marketinške agencije, npr. uporablja Samsungov telefon. »Integracija je lahko lokacija, npr. hotel ali restavracija, katere ime ali logotip lahko vidite. Lahko je kostum, ki ga nosi lik, predmet, ki ga uporablja, predmet, ki je del življenja tega lika ... Pri promocijskem umeščanju izdelkov ni meja. Z malo kreativnosti lahko resnično vključite vse,« je povedala.
Netflixova serija Emily v Parizu je od svojega izida leta 2020 postala globalni fenomen, leta 2022 je bila celo najbolj gledana oddaja na tej pretočni platformi. Njena priljubljenost pa očitno vpliva na to, da je poklic marketingarja vedno bolj zaželen. Če serija dejansko navdihuje nove generacije marketingarjev, pa preberite tukaj.