Hrvaška ponovno z dvema žirantoma na Kanskih levih
Hrvaška bo imela že tretje leto zapored svoja predstavnika med žiranti na festivalu kreativnosti Cannes Lions. To sta Ivan Golubić, izvršni kreativni direktor v agenciji Bruketa&Žinić&Grey, in Sean Poropat, vodja kreativcev in solastnik Studia Sonda.
Hrvati so imeli v žiriji za kanske leve svojega predstavnika prvič leta 2022 (to je bila Jelena Fiškuš iz Studia Sonda), lani pa sta hrvaške barve zastopala Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey) in Damir Ciglar (Imago Ogilvy). Letos bosta torej med člani žirije Ivan Golubić (v kategoriji tisk in založništvo) in Sean Poropat (v kategoriji zunanjega oglaševanja). Gre za edina predstavnika iz regije, ki se bosta trudila hrvaško kreativnost približati mednarodnim žirantom, morda pa se našim južnim sosedom znova obeta tudi kakšen kanski lev. Spomnimo: nazadnje so bili uspešni v agenciji Bruketa & Žinić & Grey, ki je prišla v ožji izbor z dvema projektoma. V kategoriji kreativnih B2B-rešitev sta bila opažena projekta »Untouched by Light«, ki so ga zasnovali za Radgonske gorice, in »Brigometar« (»Skrbmeter«), digitalna svetlobna vitrina z vgrajenimi kamerami in programsko opremo, ki je temeljila na umetni inteligenci. Kanske leve za Hrvaško pa so do zdaj osvojile agencije Imago Ogilvy, Studio Sonda, EssenceMediacom in Bruketa&Žinić&Grey.
Velik uspeh, priznanje in čast
Kot pravi Sean Poropat, vnovično vabilo Hrvatom v žirijo ocenjuje kot znak, da se v stroki dogajajo majhni, a opazni premiki, ki govorijo v prid temu, da kot skupnost rastejo. »Vabilo za nas kot predstavnika edine neodvisne agencije, ki je prejela kanskega leva na Hrvaškem, in to že drugič, nam predstavlja velik uspeh, priznanje in čast,« je povedal. Ivan Golubić pa dodaja, da so takšna vabila »jasen odraz kontinuiranega dela agencij in celotne hrvaške oglaševalske panoge, ki se predvsem zahvaljujoč trudu in angažiranosti HURA pozicionira kot relevanten udeleženec na globalni sceni.«