Hrvaška prvič s predstavnico žirije na Kanskih levih
Jelena Fiškuš, soustanoviteljica agencije Studio Sonda, bo ocenjevala dela v žiriji za oblikovanje. V regiji ta čast pripade zelo redkim, edini iz Slovenije je bil Igor Arih leta 1997, ki je bil v žiriji tiskanih oglasov.
Vabilo so seveda pozdravili tako v Hrvaškem združenju oglaševalskih agencij (HURA) kot tudi v Studiu Sonda, ki je ena od najuspešnejših, če ne celo najuspešnejša hrvaška agencija na mednarodnih tekmovanjih v zadnjih letih.
»Vesela sem, da smo v Studiu Sonda s kolegi iz drugih agencij – Imago Ogilvy, Bruketa&Žinić&Grey in MediaCom – z več kot štirimi osvojenimi levi za Hrvaško uspeli odpreti vrata naši državi za možnost sodelovanja ne le na tekmovanju, temveč tudi pri žiriranju. Za vsakega kreativca so to najpomembnejše nagrade v svetu oblikovanja in komunikacije.«
Ob tem je izrazila prepričanje, da bo njeno imenovanje v žirijo odprlo vrata številnim hrvaškim kreativcem in da bo spodbudila agencije in naročnike, naj bodo pri svojem delu pogumni in vztrajni ter snujejo ideje s pozitivnim vplivom na družbo. Kot primer je navedla kriterije v tekmovalni skupini, v kateri bo žirirala. To sta izvirnost ideje in kakovost izvedbe, ki mora odgovarjati najvišjim standardom. Pomembno je tudi, kako ideja premika meje »nekonvencionalnega« in kakšen je njen vpliv na spremembe v družbi, kulturi in okolju. »Sam proces žiriranja je odlično organiziran in temeljit. Je pa tudi zelo odgovoren, saj bo v prvi fazi vsak član žirije v ocenjevanje dobil predvidoma med 200 in 300 del. To pomeni, da bodo naslednji tedni dinamični in navdihujoči. Saj vendar govorimo o najboljših svetovnih blagovnih znamkah in procesu, iz katerega se bom veliko naučila,« je povedala Fiškuševa.
Studio Sonda pa ni zanimiv le zaradi svojega dela. Agencija namreč prihaja iz istrske vasi Vižinada in s tem po lastnih besedah dokazujejo, da lahko »globalno relevantni projekti« nastajajo v vseh kotičkih sveta.