Hrvaški Balcannes
Organizatorji festivala BalCannes 2020 so danes predstavili 25 najboljše ocenjenih projektov leta. Med njimi so samo štirje iz Slovenije. Zmagovalna dela Greya, Future in drugih agencij, ki so prejele glavne nagrade na SOF-u, se niso potegovala za izbor.
Na BalCannes so agencije in drugi prijavitelji letos prijavili 89 del, največ iz Hrvaške, ki ima v izboru 25-ih projektov kar 15 del. Slovenske agencije so na BalCannes prijavile 15 projektov in bile izbrane štirikrat, po tri projekte med vodilnimi 25-imi imata tudi Srbija in Makedonija. Večina prijavljenih projektov je nastala po začetku koronekrize, zato so bili še bolj posebni.
Podelili so 9 levov, največ Saatchiju za “Dvojni namen” (Violeta). Največ projektov med 25 je osvojila agencija Bruketa&Žinič&Grey. Najboljši projekt leta je bil projekt "Dvojni namen" agencije Saatchi&Saatchi za naročnika Violeta. Tudi predstavniki agencij in medijev so največ točk podelili temu projektu. “Dvojni namen” je prejel tudi leva za najboljši regionalni projekt. Žirija naročnikov je najbolje ocenila projekt “Papir, ki ti reši rit” naročnika Violeta (agencije Saatchi&Saatchi Zagreb).
Leva za novo normalnost je prejel McCann Beograd "Hvala zdravniki”. Naročnik leta je Violeta (nagrada za pogum in dajanje kreativne svobode).
Podelitev nagrad je potekala preko Facebooka. Spremljalo jo je okoli 100 ljudi.
Iz Slovenije so med 25-imi projekti v žiriji izbrali:
New Moment Ljubljana: Buzz (Čebelarska zveza Slovenije)
Grey Ljubljana: Dobro jutro, čustva (A1 Slovenija)
Squareme: Proteini.si (spletna kampanja)
Internavti: To ni Planica (Ljubljanske mlekarne)
Barbara Randić je svoje vtise po žiriranju ocenila takole: »Letošnja bera kampanj na BalCannesu je bilo refleksija izrednega stanja, v katerem smo se znašli. Tako je ponudila kar veliko projektov, ki so bili narejeni kot odgovor na covid-19 in 'lockdown'; ene bolj uspešne, druge pa manj. Sem pa zelo zadovoljna, da smo izbrali in nagradili kreativne presežke, ki so nas osvojili s svojo preprostostjo in nekonvencionalnostjo.«
Slovenske barve v 25-članski žiriji so zastopali Barbara Randić (Renault Nissan Slovenija), Urban Kramberger (Pivovarna Laško Union), Mirka Modrinić (Pristop), Žare Kerin (FuturaDDB) in Marjan Novak (Marketing magazin).
Jutri, v petek, bomo predstavili še izbor najboljših projektov po mnenju MM-a.