Hrvaški navijači skupaj v dobrem in zlu
V agenciji Bruketa&Žinić&Grey so za hrvaški Telekom zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri hrvaške nogometne navijače vzpodbujajo, naj se združijo v navijanju za reprezentanco.
»Ko igra Hrvaška, pozabimo, da smo beli ali modri, levi ali desni, s severa ali juga, naši ali vaši. Ko igra Hrvaška, postanemo eno in nosimo isti dres – dres enotnosti in ponosa. Nogomet nas združuje v eno ekipo, v kateri navijamo in dihamo kot eno. Navijamo glasno in strastno, brez razlik,« pravijo v hrvaškem Telekomu, ki je že več kot 20 let partner hrvaškega nogometa in smo sponzor reprezentance. Obenem pozivajo navijače, naj enotni ostanejo tudi po tem, ko bo pisk sodnikove piščalke oznanil konec evropskega prvenstva.
Oglas so pospremili s pesmijo Borisa Novkovića »U dobru i zlu« iz leta 1995.