dobrem in zlu
Aktualno

Hrvaški navijači skupaj v dobrem in zlu

V agenciji Bruketa&Žinić&Grey so za hrvaški Telekom zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri hrvaške nogometne navijače vzpodbujajo, naj se združijo v navijanju za reprezentanco.

»Ko igra Hrvaška, pozabimo, da smo beli ali modri, levi ali desni, s severa ali juga, naši ali vaši. Ko igra Hrvaška, postanemo eno in nosimo isti dres – dres enotnosti in ponosa. Nogomet nas združuje v eno ekipo, v kateri navijamo in dihamo kot eno. Navijamo glasno in strastno, brez razlik,« pravijo v hrvaškem Telekomu, ki je že več kot 20 let partner hrvaškega nogometa in smo sponzor reprezentance. Obenem pozivajo navijače, naj enotni ostanejo tudi po tem, ko bo pisk sodnikove piščalke oznanil konec evropskega prvenstva.

Oglas so pospremili s pesmijo Borisa Novkovića »U dobru i zlu« iz leta 1995.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji