laqo
Aktualno

Hrvati v metavesolju predstavili Muzej zastarelih zavarovanj

LAQO, prva hrvaška blagovna znamka 100-odstotnega digitalnega zavarovanja, je od nedavnega prisotna v metavesolju, kjer so odprli Muzej zastarelih zavarovanj.

Zasnovali so ga v sodelovanju z agencijo Bruketa&Žinić&Grey, predvsem z namenom, da bi v njem izpostavili zavarovalniške prakse, ki po zaslugi zavarovanja LAQO zdaj lahko postanejo del zgodovine. V muzeju lahko tako izpolnjujete neskončne obrazce ali večno čakate v vrsti na okencu, dokler se uslužbenka ne vrne s kosila. Če se odločite za digitalno sklenitev zavarovanja, vam muzej ponuja dostop do spletne strani LAQO, kjer lahko vidite, koliko emisij ogljikovega dioksida ste s to odločitvijo prihranili.

»Čeprav je muzej predvsem komunikacijski motiv oz. šala, s katero želimo opozoriti, da nekatere zavarovalniške prakse sodijo v zgodovino, se je LAQO trajno naselil v metavesolju in namerava izkoristiti vse priložnosti, ki jih ta kanal ponuja. Tam se je pridružil stotinam svetovnih blagovnih znamk, ki eksperimentirajo z novo dimenzijo digitalne socializacije in vsemi njenimi učinki na podjetja, družbo in posameznika,« je ob otvoritvi muzeja povedal Davor Bruketa, kreativni direktor v agenciji Bruketa&Žinić&Grey.

Ana Zovko, direktorica sektorja digitalnega razvoja v zavarovalnici Croatia osiguranje, dodaja, da blagovna znamka LAQO že od samega začetka krepi svojo digitalno identiteto s številnimi inovacijami. »Zdaj smo vstopili v metavesolje in se kot prvi iz regije postavili ob bok tehnološko najnaprednejšim podjetjem. Inovativnost je jedro blagovne znamke, kar kažejo že uspešno izvedeni projekti – program LaqoPrevent, ki prispeva k povečanju prometne varnosti in zmanjšanju izpustov ogljikovega dioksida med vožnjo, ter plačevanje s kriptovalutami. Morda ne vemo, kakšna bo prihodnost, a smo nanjo pripravljeni,« pravi.

Zavarovalniški muzej LAQO se sicer nahaja na platformi Decentraland metaverse, ki je namenjena izmenjavi, trgovanju in promociji virtualnih izdelkov uporabnikov. Združuje virtualno in obogateno resničnost ter temelji na tehnologiji veriženja blokov, ki uporabnikom omogoča nakup s kriptovalutami. Decentraland je tudi prostor za promocijo blagovnih znamk in podjetij, ki v njem lahko najdejo številne načine za izboljšanje svojega tržnega položaja in povečevanje prepoznavnosti.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji