Huawei s platformo Huawei Ads podjetjem pomaga k boljšim rezultatom
Huawei je razvil oglaševalsko platformo Huawei Ads, ki podjetjem pomaga doseči širši krog uporabnikov in večjo vidnost na tujih trgih. Kot primer dobre prakse navajajo sodelovanje z latvijsko spletno trgovino Joom.
Joom je mednarodna e-trgovina, ki prodaja vse od oblačil, nakita, zabavne elektronike do prtljage, izdelkov za hišne ljubljenčke in vrtnih potrebščin. Kljub temu, da so pritegnili že 25 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov in 20 milijonov aktivnih kupcev, so pri Joomu prepoznali pomen nenehnega pridobivanja uporabnikov in spodbujanja konverzij med obstoječimi strankami. Za pomoč pri tem so se obrnili na Huawei, kjer so imel priložnost dostopati do 730 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov družbe. Poleg tega je bila platforma Huawei Ads pred kratkim vključena kot globalni prodajalec pri IAB Europe (ekosistem digitalnega trženja in oglaševanja), tako da so podjetja, ki sodelujejo s Huaweiem, dobila odlično priložnost, da svoje digitalne marketinške kampanje razširijo na mednarodno okolje.
Kamilla Dvorakovskaya, vodja trženjskega komuniciranja pri Joomu, je ta korak pospremila z besedami: »Ekipa Huawei je imela zelo usmerjen pristop k strankam in nam je ponudila veliko podporo, od strategij kampanj do kreativnih sredstev.«
Kampanja za črni petek
Ena najuspešnejših aktivnosti, pri kateri je Joom sodeloval, je bila kampanja za črni petek, ki je izkoristila prednosti platforme Huawei Ads. Platforma za mobilno oglaševanje je zasnovana tako, da vsem ponudnikom vsebin, kot je Joom, pomaga objavljati, prikazovati in monetizirati oglase, prilagojene uporabnikom naprav Huawei, z izkoriščanjem Huaweievih obsežnih podatkovnih zmogljivosti v ekosistemu HMS (Huaweieve mobilne storitve). Huawei je optimiziral kreativno zasnovo oglasov podjetja Joom za izboljšanje njihove učinkovitosti, vključno z dostavo štirih sklopov oglasnih kreativ na državo. Podjetje je za povečanje izpostavljenosti svoje blagovne znamke lahko izkoristilo tudi Huaweievo trgovino z aplikacijami AppGallery in druge pasice v aplikacijah HMS.
Kampanja in Huaweieva obsežna globalna prisotnost sta pripomogla k odpiranje novih trgov za Joom, s čimer je storitev pritegnila pozornost zlasti španskih kupcev. To je Joomu omogočilo razširitev baze uporabnikov zunaj svojih tradicionalno močnih trgov Poljske, Romunije in Ukrajine. Poleg tega je kampanja ob črnem petku v primerjavi s prejšnjo kampanjo doživela 37-kratno povečanje konverzije dodajanja izdelkov v košarico, 3,9-kratno povečanje konverzije nakupov in 4,8-kratno povečanje donosnosti investicije v oglaševanje (ROAS).