hy
Aktualno

Hyundai ali High 'n' Dye?

Južnokorejska avtomobilska znamka Hyundai je v zadnjem času doživela preobrazbo na področju elektrifikacije. Ob tej priložnosti so z agencijo Innocean UK pripravili tudi oglaševalsko akcijo.

V njej so izpostavili eno od težav, s katero se pogosto srečujejo, in sicer, da nekateri ljudje preprosto ne znajo pravilno izgovoriti besede Hyundai. Nastal je hudomušen oglas, ki bo (tako vsaj upajo) pomagal rešiti to dilemo. »Hyundai je mlada, inovativna in napredna znamka, ki se je preobrazila z veliko hitrostjo. Ponosni smo na njen korejski značaj in tradicijo. S to oglaševalsko akcijo želimo v naše delovanje vnesti malce humorja in osebnosti, za kar upamo, da bo spodbudilo več ljudi, da bodo izvedeli več o Hyundaiju,« je ob tej priložnosti povedal Ashley Andrew, generalni direktor Hyundai Motor UK.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji