Hyundai: »Naše avtonomno vozilo je odličen voznik«
Blagovna znamka avtomobilov Hyundai je v sodelovanju z agencijo Jung von Matt zasnovala oglaševalsko akcijo, v kateri predstavljajo robotaksi IONIQ 5. Gre za prvi avtomobil brez voznika, ki je uspešno opravil vozniški izpit.
V kampanji izhajajo iz dejstva, da bi avtonomna vozila številnim ljudem olajšala življenje, a jim za zdaj še ne zaupamo povsem. Zato sporočajo, da njihov avto tako dobro vozi, da je opravil tudi vozniški izpit. »Enako dobro kot človeški voznik ali pravzaprav še boljše,« pravijo.
Zgodba kratkega filma, ki ga je režiral Daniel Mercadante iz produkcijske hiše Park Pictures, vključuje nekdanjo paraolimpijko, slabovidno Pearl Outlaw. Zgodba Pearl in njene mame čustveno ponazarja, kako bo Hyundaijeva tehnologija avtonomne vožnje lahko Pearl v prihodnosti pomagala pri njenih vsakodnevnih izzivih s prevozom. »Cilj kampanje je spremeniti dojemanje tehnologije avtonomne vožnje, ki trenutno trpi zaradi pomanjkanja zaupanja v primerjavi s človeškimi vozniki, in pokazati, kako lahko izjemno koristi vsakodnevnemu življenju ljudi. Z zgodbo poudarjamo, da smo zavezani snovanju voznih rešitev, ki izboljšujejo kakovost življenja posameznikov, ki ne morejo samostojno voziti, s ciljem, da jih opolnomočimo z večjo avtonomijo in mobilnostjo,« pravijo v Hyundaiju.