IAB vabi na 27. IAB Akademijo
Vas zanima, kako meriti uspešnost digitalnih kanalov in katere metrike uporabiti za video, pasice, družbena omrežja in vplivneže? Odgovore bo iskala 27. IAB Akademija, ki bo v torek, 18. oktobra 2022.
Na dogodku bosta Nastja Poljšak in Tilen Marčič (OMG) govorila o tem, kakšne so zahteve tujih naročnikov, Zoran Savin (IAB) bo razmišljal o viewabilityju oz. o tem, kaj pomeni, kdo ga ponuja in katere so še druge kvalitativne metrike prikaznega in videooglaševanja, Nina Jakovljević (DROM agency) bo povedala, kako Lidl Slovenija sodeluje z vplivneži, Meta Celestina (Pristop) bo predavala na temo merjenja komunikacijskih učinkov akcij z vplivneži na družbenih omrežjih, Domen Gulič (Starkom) se bo posvetil metrikam videooglaševanja ter nekaterim novim pristopom k zakupu, Anja Rus (Pop TV) pa bo povedala, katere metrike za videooglaševanje so na voljo pri nas.
Udeleženci bodo lahko prisluhnili tudi okrogli mizi z naslovom »Kako dandanes meriti učinkovitost digitalnega oglaševanja in ali imamo sploh podatke za to?«, na kateri bodo sodelovali Uroš Cuder (Media Publikum), Karmen Mlinar (Outbrain), Jaka Jauh (Zavarovalnica Triglav) in Andraž Hudnik (Styria media).
Prijave na dogodek: https://www.eventbrite.com/e/27-iab-akademija-kpi-digitalnih-kanalov-registration-435804602297?aff=MM