z
Aktualno

Ikea poustvarila ikonično modro torbo kot simbol počitka

Ikea je v Singapurju predstavila novo različico torbe Resten z imenom Frakta, ki so jo zasnovali v sodelovanju z The Secret Little Agency. Namen kampanje je ozaveščanje o pomembnosti počitka.

Vsi tisti, ki so že bili v Singapurju, vedo, da je ena od posebnosti te države tudi dremanje ljudi v javnih prostorih, kot so podzemni vlaki, avtobusi, knjižnjice in podobno. Singapur je namreč uvrščen na tretje mesto med vsemi državami na svetu, katere prebivalce muči veliko pomanjkanje spanja. Raziskave sicer kažejo, da se prebivalstvo zaveda vrednosti počitka in spanja, vendar jima v neprestanem boju za uresničevanje sanj le stežka dajejo prednost, saj se ob misli, da v življenju ne bodo naredili nič pomembnega, počutijo, da so v zaostanku.

Ikea je v novi aktivaciji poudarila pomen ravnovesja v življanju in si tako prizadeva postati blagovna znamka, ki je zaveznik in podpornik. V kampanji ne želijo vsiljevati časa za spanje, raje so izpostavili prilagojen pristop k počitku. Singapurce vabijo, naj sledijo vsem svojim strastem, hkrati pa zaupajo Ikei, da jim bo zagotovila počitek, ki ga potrebujejo, ko si bodo končno oddahnili.

Torba, ki nudi topel objem

Ikonična modre torbe Resten se po novem imenuje Frakta, razvili pa so jo v sodelovanju s kreativno agencijo The Secret Little Agency. Podloženo torbo je mogoče objeti, izdelana pa je iz udobnih tkanin in s polnilom, zato spominja na vzglavnik, ki Singapurcem pomaga pri počitku na poti, kjer koli in kadar koli ga potrebujejo.

»Ker celotna država opravlja 'nadurno delo', se počitek pogosto išče na nekonvencionalnih mestih, zato smo zagrabili priložnost, da vnesemo udobje v zaposlena življenja Singapurcev,« sta povedala Nicholas Ye in Mavis Neo, kreativna direktorja agencije The Secret Little Agency.

Kampanja v času festivala spanja

V Ikei so istočasno priredili tridnevni dogodek, posvečen spanju, počitku in sprostitvu s pomčjo Ikeinih izdelkov. Caroline Ng, vodja marketinga za Ikeo Singapur, je kampanjo pospremila z besedami: »Zavedamo se, da je počitek pomemben, a pogosto spregledan del življenja Singapurcev. Ikea ponuja široko paleto dobro zasnovanih in cenovno dostopnih izdelkov, ki jim pomagajo pri sprostitvi. Slogan Leave the Rest to Ikea (Prepustite ostalo Ikei) pa jih dodatno opominja, da lahko ob napornem življenjskem slogu skrb za počitek preprosto prepustijo nam.«

Stranke lahko torbo Resten pridobijo preko nagradne igre na družbenih omrežjih, ki jo gosti IKEA Singapore na svoji strani na Instagramu, in na dogodku RestFest, ki bo potekal v vseh trgovinah IKEA od 6. do 8. septembra 2024.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji