trol
Aktualno

Ikea uredi še tako temačen dom

Ikea je v sodelovanju z agencijo Rethink Canada za kanadski trg zasnovala oglas, v katerem poudarjajo, da se v urejenem domu boljše počutimo in smo srečnejši.

To so prikazali na primeru namrgodenega trola, ki od vaščanov pobira mostnino, da lahko prečkajo most, pod katerim živi. Njegovo slabo voljo prežene deček, ki v njegovo votlino najprej prinese Ikeino LED svetilko, nato pa jo polepša še z drugimi kosi iz te prodajalne pohištva. Trol se po novem doma počuti tako prijetno, da pozabi tudi na pobiranje mostnine. »Če je srečen vaš dom, ste srečni tudi vi,« je sporočilo oglasa, ki so ga poimenovali kar »Trol«.

Režiral ga je Avstralec Nick Ball, trola pa je ustvaril češki izdelovalec lutk Martin Peck. »S to malo pravljico smo pokazali, kako lahko vsak dom postane vir sreče in dobrega počutja. Odločili smo se, da bo naš protagonist čemeren osamljen trol, saj smo s tem gradili na dramatiki oglasa,« je oglas komentirala Johanna Andren, vodja marketinga za Ikea, Kanada.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji