bla
Aktualno

inOrbit: Med digitalnim marketingom in osebnostno rastjo

17. in 18. maja je v Grand Hotelu Bernardin potekala prva »pokoronska« izvedba konference InOrbit, ki jo organizira digitalna agencija Red Orbit.

»inOrbit je več kot le konferenca o digitalnem marketingu, je srečanje digitalnih entuziastov, ki imajo skupen cilj – rast. Skrbno izbrani strokovnjaki so delili znanje o učinkovitih, zanimivih in uporabnih temah ter taktikah,« je za MM povedal Andraž Štalec, soustanovitelj agencije Red Orbit, ki je organizator konfrence inOrbit.

V 2+ 1 dnevu je potekalo 9 delavnic in 30 predavanj s 30 govorci, ki so spregovorili o izpopolnitvi digitalnega nastopa, izboljšanju poslovnih rezultatov in rasti podjetij.

Začeli so z inOrbit Workshop day oziroma s praktičnimi delavnice digitalnega marketinga, na katerih so poučevali vodilni strokovnjaki v industriji.

Konferenca je sicer vzporedno gostila dve vertikali raznolikih predavanj, eno s poudarkom na pridobivanju strateških znanj, drugo pa namenjeno poglabljanju strokovnega znanja. Z mednarodno priznanimi govorniki so se udeleženci lahko poglobili v aktualne in pereče teme digitalnega marketinga, kot so prehod na Google Analytics 4, UI/UX oblikovanje, vsebinski marketing, trženje blagovne znamke, pogovarjali pa so se tudi o trenutnem glavnem trendu družbenih omrežjih, platformi TikTok.  

»Konferenčni del smo združili z (ne)konferenčnimi dogodki in paneli, s predavanji o osebni in poslovni rasti, kjer so udeleženci dobili priložnost za diskusijo in iskanje rešitev za konkretne izzive,« dodaja Štalec. (Ne)konferenčni del konference je format, kateremu je bilo namenjenega več časa v želji, da udeleženci sami izpostavijo, katera tema ali izziv jih najbolj zanima in je zanje tudi najbolj kritična. Strokovnjaki s posamičnih področij so skupaj z udeleženci iskali rešitve in različne možnosti pristopa k reševanju izzivov.  

Kot »poslastico« inOrbita organizatorji poudarjajo del, namenjen ustanoviteljem, lastnikom, direktorjem in vodilnim kadrom digitalnih agencij. inOrbit je tako gostil Robert Cravena, britanskega strokovnjaka na temo rasti in širitve digitalnih agencij ter ustanovitelja pobude Grown Your Digital Agency Initative; ponedeljkova delavnica in istoimensko predavanje, How to grow your agency, sta se osredotočala na izzive, s katerimi se sooča 99 odstotkov lastnikov – in osvetlila (drugačno) delovanje uspešnih podjetij, ki jih vodi do dolgoročnega uspeha.

»Velik del časa smo namenili tudi mreženju, druženju in seveda uživanju v dogodku v živo,« sklene Štalec.

Organizatorji poudarjajo, da je konferenca močno vpeta v kolesje družbenih sprememb, zato je gostila tudi predavanja, delavnice in aktivnosti na temo poslovne in osebnostne rasti, ki so posameznike opolnomočile in jim predstavile orodja za osebnostno rast.  Med drugim sta predavala Aleš Vičič, poslovni in športni psiholog, in motivacijska govorka Kirsty Hulse.

bla

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji