Instantni azijski rezanci po novem »brez sranja«
Unilever v novi tržnokomunikacijski akciji promovira instantne azijske rezance, češ da ne predstavljajo več »sranja«. Prvotni naslov akcije, ki bo preplavila Veliko Britanijo, je »No Longer Crap«. Zakaj pa so rezanci včasih sploh bili »sranje«?
Kaja Kovič
Ob 40. obletnici obstoja instantnih rezancev Pot Noodle so se v Unileverju odločili, da bodo v znamenju boja proti okolju škodljivim praksam opustili praktično plastično embalažo teh rezancev, v katero so kupci do letošnjega poletja le dolili vročo vodo, premešali zmes in dobili pripravljen obrok. Jed bo po novem pripravljena počasneje in ob njeni pripravi bodo uporabniki umazali en krožnik, a vseeno je neprimerno bolj ekološko pakirana.
Ob tem okoljskem dosežku so vzpostavili nenavadno, a zelo iskreno tržnokomunikacijsko akcijo, ki prejšnji izdelek (zaradi njegovega pakiranja) opisuje kot »sranje«. AdWeek meni, da z njo prav tako diskreditirajo in priznavajo slab ugled konkurenčnim ponudnikom.