unilever noodels
Aktualno

Instantni azijski rezanci po novem »brez sranja«

Unilever v novi tržnokomunikacijski akciji promovira instantne azijske rezance, češ da ne predstavljajo več »sranja«. Prvotni naslov akcije, ki bo preplavila Veliko Britanijo, je »No Longer Crap«. Zakaj pa so rezanci včasih sploh bili »sranje«?

Ob 40. obletnici obstoja instantnih rezancev Pot Noodle so se v Unileverju odločili, da bodo v znamenju boja proti okolju škodljivim praksam opustili praktično plastično embalažo teh rezancev, v katero so kupci do letošnjega poletja le dolili vročo vodo, premešali zmes in dobili pripravljen obrok. Jed bo po novem pripravljena počasneje in ob njeni pripravi bodo uporabniki umazali en krožnik, a vseeno je neprimerno bolj ekološko pakirana.

Ob tem okoljskem dosežku so vzpostavili nenavadno, a zelo iskreno tržnokomunikacijsko akcijo, ki prejšnji izdelek (zaradi njegovega pakiranja) opisuje kot »sranje«. AdWeek meni, da z njo prav tako diskreditirajo in priznavajo slab ugled konkurenčnim ponudnikom.

 

 

 

 

 

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji