nina tomažin
Aktualno

(Interno) komuniciranje naj bo v prvi vrsti »človeško«

Posledica »koronakrize« so številne neljube spremembe, kot so upoštevanje izrednih ukrepov, zniževanje plač, pošiljanje delavcev na čakanje in celo odpuščanje. V negotovih časih mora biti sprejemanje odločitev in komuniciranje z zaposlenimi v prvi vrsti »

Po njenih besedah imajo vodje pri tem ključno vlogo, saj prav njihova dejanja vplivajo na to, kako se bodo zaposleni odzivali na trenutno stanje. »Empatija, prijaznost in čustvena inteligenca pomenijo največ; prav tako je bolj kot kdaj koli prej pomembno ohranjanje in vzpostavljanje zaupanja. Način, kako bodo podjetja ravnala s svojimi zaposlenimi v času epidemije, jih bo zaznamoval še desetletja. To bo namreč imelo na ugled podjetja in pripadnost zaposlenih veliko večji učinek kot kar koli drugega, kar bomo storili v prihodnosti,« je prepričana.

Pravi, da je v obdobju koronavirusa še posebej prišlo do izraza tudi to, kako pomembna sta povezanost in razmišljanje o sami ekipi. »Ne gre le za to, da vsak opravi svoje delo, ampak moramo iskati načine in sprejemati ukrepe, ki niso optimalni le za podjetje, temveč v ospredje postavljajo tudi posameznika. Naše podjetje ali mi kot blagovna znamka smo namreč močni le toliko, kolikor so močni naši zaposleni. Zanje si želimo, da niso dobri zgolj v tem, kar delajo, temveč da so naši najboljši ambasadorji in kot takšne jih moramo obravnavati tudi vodje,« pravi.

In še njen »nasvet« za vse vodje: »Razumljivo je, da v tem času niti vodje nimamo vseh odgovorov, saj smo se znašli v stanju, v kakršnem se nismo še nikoli prej. A čeprav ne znamo odgovoriti na vsa vprašanja, je ključno, da smo iskreni in odprti, saj s tem ohranimo verodostojnost.«

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji