intersnack
Aktualno

Intersnack z novo medijsko agencijo

Medijska agencija Starcom, del medijske skupine Publicis Media pri Publicis Groupe, je bila spomladi izbrana za medijskega partnerja za 22 držav naročnika Intersnack, med katerimi je tudi regija Adriatik.

Delo upravljanja medijske strategije in zakupa je Starcom v celoti prevzel čez poletje. Med blagovnimi znamkami skupine Intersnack so Kelly’s, Chio, Soletti, Ültje, Pom-baer in druge.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji