IPRA: Hrvaški agenciji Apriori Communications nagrada za globalni prispevek
Apriori Coomunications je nagrado prejela v okviru tekmovanja Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA) Golden World Awards for Excellence (GWA).
Nagrado za globalni prispevek (The Global Contribution Award) za odnose z javnostmi so podelili z namenom izpolniti enega od ciljev OZN za trajnostni razvoj. Zmagovalec za leto 2020 je projekt »Mila s pikami« (»Soap With Dots«) hrvaške agencije Apriori World pod vodstvom Danijela Koletića (na fotografiji), tudi organizatorja vsakoletne regijske konference PRO.PR in naročnika Združenje slepih Zagreb. Omenjeno milo je predstavilo »preprosto rešitev starega problema«. Komunikacijska strategija za povečanje dohodka tega družbeno odgovornega projekta (agencija z naročnikom sodeluje pro bono), ki vključuje proizvodnjo mila z Braillovimi pikami, je javnost spodbudila, da to milo podari kot darilo. S tem projekt izpolnjuje OZN-ov cilj št. 10 za trajnostni razvoj: zmanjšanje neenakosti.
»Zahvaljujem se vsem, ki so podprli ta projekt z nakupom »pikčastega« mila ali donacije. Že od samega začetka ima ta projekt kreativnost, hkrati pa tudi vizijo razširitve koncepta proizvodnje mila, da bi s pomočjo programa socialnega podjetništva v poslovno skupnost vključili slepe in slabovidne ljudi. Kmalu se bo začela proizvodnja tekočih mil,« je za MM povedal Koletić. Ob tem dodaja, da čeprav se nagrada nanaša na agencijo Apriori World, svetu pošilja sporočilo, da sta v tej regiji kreativnost in inovativnost. »Agencije vabim, da se prijavijo na mednarodne natečaje, prisluhnejo kreativnosti ustvarjalnosti, da bi osvojili čim več nagrad in tako poskušali postati prepoznavni po kreativnosti, ki je včasih premalo zaznana in cenjena. Imam se za vztrajno osebo. Pri vsem, česar se lotim, si prizadevam delovati dolgoročno. Sodelovanje med Združenjem slepih Zagreb in Apriori World traja celih pet let.« Zanj tako prostovoljstvo zahteva čas, od lastnikov agencij in direktorjev pa tudi denar. »Kdor v agenciji sodeluje pri takšnih projektih, je na koncu plačan. Ponosen sem in vesel, morda se niti ne zavedam, da je to priznanje, ki spreminja globalno dojemanje agencije.«
Veliko nagrado je dobila kampanja »Zadnja starejša oseba, ki je umrla v samoti« (»The Last Older Person to Die in Loneliness«), ki jo je za naročnika The BBK Foundation ustvarila španska agencija LLYC, je žirija opisala kot »odličen primer nekonvencionalne komunikacijske strategije« z opozarjanem o tabu temi - osamljenosti med starejšimi«.