Iz preteklosti v prihodnost
Ob 170-letnici nastanka tako imenovane Flacon aux Abeilles (»čebelje« stekleničke za parfume) so pri francoski blagovni znamki parfumov Guerlain s pomočjo umetne inteligence preverili, kako bo steklenička videti v prihodnosti.
Podjetje Guerlain je bilo ustanovljeno leta 1828, ena od njihovih najbolj ikoničnih stekleničk za parfume pa je nastala leta 1853. Takrat je Pierre-François-Pascal Guerlain izdelal dišavo, s katero je želel počastiti poroko cesarice Eugénie z Napoleonom III. Steklarski družini Poche du Courval je zaupal izdelavo stekleničke, okrašene z grbom cesarice, čebelami in posebnim vzorcem, ki ga najdemo na slavoloku na pariškem Place Vendôme.
S pomočjo umetne inteligence so pri Guerlainu zdaj pogledali nazaj v čas in v oglasu prikazali zgodovino, sedanjost in prihodnost stekleničke. Akcijo so poimenovali »Nastala leta 1853. Izdelana za prihodnost.« (»Born in 1853. Made for the future«). »Poglobljena študija umetnostne zgodovine in obsežna raziskava Guerlainovih arhivov nam je omogočila, da smo izsledili ključne trenutke v zgodovini stekleničke, ki smo jih povzeli v oglasu, s pomočjo umetne inteligence pa lahko domnevamo, kakšna bo videti v prihodnosti,« so povedali v agenciji MNSTR, kjer so zasnovali oglaševalsko akcijo.