z
Aktualno

Iz revije SaMMozavestno: Sproščanje, lepotičenje in zabava

Viki's Place je priljubljen kozmetični salon v Ljubljani, ki ima danes že štiri poslovalnice. Slovi po široki paleti storitev, od oblikovanja obrvi, pedikure in nege obraza do različnih frizerskih storitev.

Njihovo poslanstvo je zagotavljanje profesionalnih, kakovostnih in varnih storitev, ki sledijo najnovejšim modnim smernicam z uporabo vrhunskih kozmetičnih izdelkov, ter prijazen pristop do strank, zato se ponašajo z odličnimi ocenami in pohvalami.

Lastnica salonov Violeta Leški Košič, ki je v javnosti poznana kot Viki, je v medijih pogosto označena kot največja mojstrica oblikovanja obrvi v Sloveniji. Njeno karierno pot je močno zaznamovalo srečanje z umetnico oblikovanja obrvi Anastasio Soare z Beverly Hillsa. Ta je uvedla lastno tehniko urejanja obrvi (Anastasia Beverly Hills) in ureja obrvi zvezdnicam, kot so Cindy Crawford, Jennifer Lopez, Madonna, Sharon Stone, sestre Kardashian in mnogim drugim; prav tako je izdala posebno licenco urejanja obrvi po njenem načinu in tako zaščitila patent. Anastasijina zgodba o uspehu in precizna tehnika sta Viki tako navdušili, da se je izobrazila v tej smeri in vstopila v to dejavnost. Strankam že 17 let omogoča popolnost oblikovanja obrvi in jim s tem prinaša lepoto in samozavest. Njena hči Taja Leški Košič je za bralce SaMMozavestno delila nekaj zanimivih informacij o salonu in najbolj priljubljenih tehnikah oblikovanja obrvi. »Odprtje prvega salona je bil odraz mamine želje po deljenju njene strasti in znanja. Mnoge znane slovenske igralke, umetnice, televizijske in radijske osebnosti ter številne vplivnice so zaradi Vikijinega znanja in izkušenj v zelo kratkem času postale naše stalne stranke,« pove uvodoma. »Večina naših strank so poslovne ženske, ki skrbijo za svoj videz, a jim za to zmanjkuje časa. Moja mati od nekdaj razume, da je njihov čas izredno dragocen, zato je želela ustvariti prostor, kjer lahko na enem mestu dobijo najboljše storitve in blagovne znamke. Ustvarila je prostor, kjer se ženske lepotičijo in urejajo ter imajo vse potrebne storitve na enem mestu. Želela je, da Viki's Place postane mesto sproščanja, lepotičenja in zabave, kjer stranke lahko izkusijo le najboljše.«

V salonu deluje odlično uigrana ekipa

Vodja salona je njegova ustanoviteljica Viki, medtem ko Taja v salonu predvsem oblikuje obrvi in nohte. Sogovornico sta mamin pristop in znanje zelo zaznamovala; v mladosti je začela slediti njenim stopinjam, pozneje pa je svoje znanje nadgradila z najnovejšimi tehnikami. »Največ mi pomeni, da sem prevzela vodenje lokacije na Beethovnovi ulici, kar je velika odgovornost, a tudi čast. Moja mama je naša mentorica, vsi smo njeni učenci in del njene ekipe. Z leti se je ekipa precej razširila, vsak od nas pa ima svoje odgovornosti in naloge. Vsekakor smo postali odlično uigrana ekipa. Vem, da je mama ponosna na vsakega od nas, močno računa tudi name, kar mi je v velik ponos. Tudi na mojo pot pa je tako kot na mamino vplivala Anastasia Soare, ko me je označila za 'punco, ki je podmladek za obrvi'.« Taja načrtuje nadaljevati delo, ki ga že opravlja, še naprej slediti maminim smernicam in se osredotočiti na širitev njihovih storitev. Strast do oblikovanja nohtov in obrvi združuje z inovacijami in najnovejšimi trendi ter skrbi, da bodo stranke tudi v prihodnje prejemale najboljše. »Nadaljevanje družinske tradicije v lepotni industriji je moja glavna prioriteta,« pove.

Trendi na področju oblikovanja obrvi

»Ko je moja mama začela svojo pot na področju oblikovanja obrvi, na trgu praktično ni bilo konkurence. Bila je pionirka, ki je veliko časa in truda vložila v ozaveščanje ljudi o pomembnosti dobro oblikovanih obrvi. Od takrat se je veliko spremenilo; danes ženske izredno cenijo lepo oblikovane obrvi in trendi na tem področju so močno napredovali,« se spominja. Skozi čas so se v lepotni industriji razvijale nove tehnike, trendi barvanja in ličenja obrvi, v Viki's Place pa so se od nekdaj trudili ostati na čelu inovacij. »Smo mnenja, da smo vsi zaposleni umetniki na tem področju, vsak s svojim edinstvenim pristopom, kar je velika prednost. Tako imajo stranke možnost izbrati stilista, ki najbolj ustreza njihovim željam in potrebam. Viki je še vedno kraljica oblikovanja, a zdaj je naš pristop še bolj personaliziran in prilagojen posameznim željam strank.«

Ko sogovornico vprašamo o najbolj priljubljenih tehnikah oblikovanja obrvi, odgovori: »Danes je laminacija obrvi še vedno največji trend. Ta priljubljena tehnika obrvem daje gost in urejen videz, ki traja več tednov. Zelo priljubljena tehnika pa so tudi pudraste obrvi (»powder brows«), ki nudi bolj naraven videz in je idealna za vsakodnevno nošenje. Permanentno barvanje s hibridno barvo ali kano zaradi obstojnosti pridobiva na priljubljenosti, prav tako pa je zelo trendovski nanos barv z airbrush tehniko, ki omogoča izjemno preciznost in enakomerno pokritost. Med najbolj inovativne pristope štejemo »nano brows«, ki zagotavljajo bolj naraven videz s podrobno dodelanimi dlačicami, in »ombre brows«, kjer se ustvari subtilen prehod barv. V naših salonih je ključno prilagajanje storitev edinstvenim željam in obraznim značilnostim vsake stranke, saj si želimo, da vsaka stranka zapusti salon z občutkom lepote in zadovoljstva.« Njihov pristop je namreč strokovno usmerjen in prilagojen: »Pozorno poslušamo želje stranke, natančno analiziramo njene obrazne značilnosti in skupaj z njo razvijemo načrt, ki bo poudaril njene najboljše lastnosti. Iskrenost ima pri tem ključno vlogo. Vedno smo iskreni glede tega, kaj bo stranki najbolj pristajalo in kaj je tehnično izvedljivo glede na njene obrazne značilnosti in vrsto kože. To nam omogoča, da strankam ponudimo personalizirane nasvete in priporočila, ki niso le v skladu z najnovejšimi trendi, temveč so tudi prilagojena njihovim osebnim potrebam. Naš cilj je, da je stranka ne samo videti čudovito, ampak da se tako tudi počuti.«

m

Digitalni svet enako gostoljuben in odziven kot saloni

Sogovornica pove, da družbena omrežja upravlja njena mama Viki, ki neprestano zagotavlja, da so njihovi profili sveži in zabavni. »S to strategijo je začela že ob odprtju Viki's bara na Wolfovi, ki je bil namenoma oblikovan tako, da je vsak kotiček vreden fotografije ali objave. Naša Instagram in Facebook odsevata to spontanost in pristnost, brez filtrov – čista zabava. Poleg tega uporabljamo različne digitalne platforme, ki omogočajo enostaven dostop do naših storitev. Nič ni prepuščeno naključju, od spletnega naročanja do aplikacij, ki strankam omogočajo, da z nekaj kliki dosežejo vrhunsko storitev. Vse to z mislijo na to, da je naš digitalni svet enako gostoljuben in odziven kot naši saloni. Torej, če iščete lepotne nasvete ali le zabaven odmik od vsakdanjika, smo tukaj za vas – na spletu in v salonu!«

V Viki's Place za večjo pojavnost na spletu že dolgo časa sodelujejo z različnimi vplivnicami, ki jih Taja označi za stalne in dolgoletne: »Naši odnosi so preživeli test časa, ker gre za več kot samo posel – gre za pristna prijateljstva. Rastemo skupaj, delimo uspehe in podpiramo drug drugega na vsakem koraku. Za nas so te dolgoletne povezave z vplivnicami pravi zaklad. Smo skupnost, kjer se ljubezen in spoštovanje vedno postavljata pred posel.«

Sogovornica pri tem v šali razloži, da če želite bralci izvedeti več o njihovih prodajnih prijemih in tehnikah promocije, jih boste morali obiskati in jih doživeti sami: »Vendar pazite, morda vas bomo tako razvadili, da nam boste morali obljubiti večno zvestobo (smeh)!«

Na področju lepote vse več inovacij in napredka

Sogovornica pove, da lahko na področju lepote v prihodnosti pričakujemo še zelo veliko inovacij in napredka, še posebej na področju kozmetičnih izdelkov in tehnologij za nego kože. »Ena od novosti, ki smo jih že uvedli na slovensko tržišče, so UV-permanentni laki z izjemno formulo, ki je brez 21 spornih sestavin, znana kot '21-free formula'. Ta inovacija predstavlja velik korak naprej v industriji nohtov, saj ponuja varnejše in zdravju prijaznejše možnosti za urejanje nohtov. Poleg tega smo prinesli tudi najnovejši aparat Megan, ki predstavlja preboj na področju tehnologij za nego kože. Ta naprava omogoča številne tretmaje za pomlajevanje kože, dajanje sijočega videza koži, izboljšanje reliefa kože, zdravljenje aken, in splošno ohranjanje lepe ter zdrave kože. S to tehnologijo lahko strankam ponudimo personalizirane in učinkovitejše tretmaje, ki so prilagojeni njihovim specifičnim potrebam.«

Taja Leški Košič s pogledom v prihodnost sklene, da vizija salona Viki's Place ostaja iskanje in uvajanje najnaprednejših tehnologij in izdelkov, ki ne samo izpolnjujejo, temveč presegajo pričakovanja strank glede kakovosti in varnosti.

Članek je bil izvorno objavljen v prilogi SaMMozavestno, ki jo lahko prelistate tu

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji