tyvhj
Aktualno

Izbiramo MM-ovo akcijo leta 2022!

Januar je tu in kot vsako leto tudi tokrat s pomočjo bralcev izbiramo MM-ovo akcijo leta. Uredništvo je v ožji izbor uvrstilo 10 od skupno 213 oglaševalskih akcij, ki so bile v letu 2022 objavljene v rubriki Novi oglasi na spletni strani MM-a.

Število objavljenih akcij v že tradicionalnem izboru MM-ove akcije leta iz leta v leto raste, saj smo v rubriki Opazili smo/Novi oglasi lani objavili že skoraj za polovico več prispevkov kot leta 2018. Leta 2022 so nam oglaševalci in agencije posredovali 213 akcij, v preteklih dveh letih pa po okoli 195.

V vseh treh letih to pomeni veliko povečanje v primerjavi z letom 2019, ko smo jih prejeli 147, medtem ko smo jih leta 2018 objavili 135, leta 2017 pa 130.

V ožji izbor je uredništvo MM-a uvrstilo naslednje akcije:

  1. Akcija »Plesna ljubezenska zgodba«: agencija PM, poslovni mediji, naročnik Rutar.
  2. Akcija »S Smilom v novi preobleki«: agencija SHIFT, naročnik Pivovarna Union.
  3. Akcija »Veliki plakat, od katerega se ti zrola«: agencija AV Studio, naročnik Engrotuš.
  4. Akcija »Samo fantastičen okus zelenjave«: agencija Luna \TBWA, naročnik Atlantic Droga Kolinska.
  5. Akcija »Ko smo skupaj za isto mizo, smo vedno v najboljši družbi«: agencija Herman in partnerji, naročnik Mercator.
  6. Akcija »Podpiramo žensko moč«: agencija Luna \TBWA, naročnik Lidl Slovenija.
  7. Akcija »Nakupolovec«: agencija SHIFT, naročnik A1 Slovenija.
  8. Akcija »Če bi jaz bil ..., bi bilo to narejeno bolje«: agencija Pristop, naročnik MojeDelo.
  9. Akcija »Vse za vrt«: agencija Herman & partnerji, naročnik M Tehnika.
  10. Akcija »Povezani zmoremo čudeže«: agenciji Pristop in Renderspace, naročnik Telekom Slovenije.

Zdaj ste na vrsti vi, spoštovani bralci. Glasovanje na Facebooku bo potekalo dva dni, in sicer od srede, 11. januarja 2023 z začetkom ob 10. uri, do petka, 13. januarja 2023 do 9. ure.

Spomnimo: MM-ova akcija leta 2021 po izboru slovenskega občinstva je bila »Morda najbolj prijazen operater« oglaševalca T-2. Njihovo akcijo je všečkalo več kot 1300 ljudi, delilo pa 140 uporabnikov. Skupaj je priljubljeno glasovanje doseglo skoraj 85 tisoč ljudi. Pri MM-u smo z zanimanjem spremljali, kako veliko izbor pomeni ljudem, naročnikom in agencijam, ki so dokazali, kako pomembni so oglasi v vsakodnevnem življenju. Uporabniki so glasovanje delili več stokrat, na akcijo se je s komentarji odzvalo več sto ljudi.

Uredništvo Marketing magazina MM-ovo akcijo leta izbira od leta 2009. Takrat je zmagala akcija »Zaposlili smo slona«, ki so jo za Perutnino Ptuj pripravili v agenciji Futura DDB. V prvih letih je oglase ocenjevala MM-ova žirija kreativnih direktorjev, nato pa smo glas prepustili ljudstvu.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji