Izdelki za zdrav življenjski slog kraljujejo v spletni prodaji
Povpraševanje po izdelkih iz kategorije športne opreme in po prehranskih dodatkih se močno povečuje, poročajo iz skupine Heureka, pod okrilje katere sodi tudi slovenska platforma Ceneje.si.
Delež spletne prodaje v kategoriji športa že nekaj let nadpovprečno raste, a potrošniki se očitno zavedajo pomembnosti zdravega življenjskega sloga, ki v vse večji meri vključuje redno telesno aktivnost in zdravo prehrano.
Pandemija spremenila življenjske navade
Na ta pojav je vplivala tudi pandemija, svet se je upočasnil, potreba po gibanju pa okrepila. Zaradi zaprtja telovadnic in fitnes centrov se je povečalo število nakupov v blagovnem segmentu športne opreme, kar je omogočilo potrošnikom izvajanje vadbe doma in neodvisno od tedanje situacije.
Od leta 2020 tako v skupini Heureka opažajo povečano povpraševanje po ročnih utežeh, trampolinih, kotalkah, tekaških stezah, kolesih, pa tudi po tekaških smučeh in čevljih ter pohodnih palicah.
Borilni in ekipni športi
Podatki platforme za primerjalno spletno nakupovanje Ceneje.si kažejo, da se je v Sloveniji povpraševanje po opremi za borilne športe v primerjavi s preteklim letom povečalo za 26 odstotkov, velik skok rasti pa so zaznali tudi v povpraševanju po opremi za ekipne športe – rokomet (kar 219 odstotkov), odbojko (67 odstotkov), nogomet (48 odstotkov), hokej (42 odstotkov) in košarko (32 odstotkov). Vse kaže, da se želja po skupni rekreaciji ponovno vrača.