Izšel je novi, jubilejni 500. MM
Z naslovnice 500. številke revije vas nagovarja Ula Spindler, ki je zasnovala inovativen koncept glasbenih dogodkov Kurzschluss. Za katere druge zanimive vsebine in trende boste še izvedeli v dvojni, jubilejni številki MM-a?
V več kot 40 letih je izšlo 500 revij, preko katerih se je gradila in razvijala tudi marketinška panoga v Sloveniji. Da bi nas bolje spoznali, se vam v jubilejnem MM-u predstavljamo ekipa, ki trenutno ustvarja medij. Ponosni smo, da uspešno kljubujemo vsem izzivom časa in uresničujemo svoje poslanstvo – na enem mestu nuditi vse informacije, povezane z marketingom, komuniciranjem in mediji.
Sicer pa vas z naslovnice nagovarja Ula Spindler, ki je že več kot dvajset let neločljiv člen Pristopove ekipe. Je tudi na čelu ekipe, ki je pred desetimi leti zasnovala inovativen koncept glasbenih dogodkov Kurzschluss, na katere ji uspe dobiti najboljše svetovne didžeje, ki razveseljujejo zvesto občinstvo. S Spindlerjevo smo se pogovarjali o tem, kako graditi glasbeno blagovno znamko, in drugih dogajanjih v Pristopovem vesolju.
Za novi MM smo se prav tako pogovarjali z dvema marketinškima strokovnjakoma, ki prihajata iz tujine. Zanimalo nas je, zakaj podjetja v kriznih razmerah ne smejo prenehati vlagati v oglaševanje.
Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, pravi, da slabi trenutki vedno minejo, blagovna znamka pa mora nadaljevati svoje poslanstvo, pri čemer mora stalno upravljati percepcijo o sebi. »Če vas ne zaznavajo, vas ni, ne obstajate.« In vsi vemo, kako hitro se lahko zgodi, da vas potrošniki preprosto pozabijo, če niste trdno zasidrani v njihovih mislih.
Tudi Scott Gould, britanski strokovnjak za vpletenost ljudi, opozarja, kako pomembo je oglaševanje za prepoznavnost blagovne znamke na trgu. »Zanimivo, da ljudje pogosto mislijo, da najboljše blagovne znamke sploh ne oglašujejo, ker jim tega ni treba, toda to preprosto ni res, saj ogromno oglašujejo, le da to počnejo na način, ki ga ne dojemate kot oglaševanje. Stalno vas opozarjajo nase; ves čas so v vaši glavi,« nam je povedal. Mimogrede, Scott Gould bo tudi med ključnimi govorci na DIGGIT-u, ki ga v uredništvu MM-a organiziramo 9. maja 2023.
Ko smo pri oglaševanju, ki ga javnost ne dojema kot oglaševanje, ne moremo mimo novih izzivov agencije Futura DDB. Ti se podajajo v svet videoiger in e-športa. Z izvršnim direktorjem Gregorjem Firbasom smo se pogovarjali o tem, kakšne priložnosti oglaševalcem nudi gaming in kako jih bodo sami podpirali pri vstopu na to še neizkoriščeno področje.
Nove priložnosti pa odpira tudi trajnostni razvoj. Pobud, kako ohraniti planet v čim boljši kondiciji, ne manjka. O njih je za MM pripovedoval tudi Spencer Harrison, izredni profesor na mednarodni poslovni šoli INSEAD, in nam približal koncept »umazanih inovacij«, ki zagovarja ustvarjanje novih izdelkov iz materialov, ki se nam na prvi pogled zdijo celo nagnusni. Ste že slišali za beljakovinske ploščice iz čričkov ali pa počitniško hišo iz gob?
-
Drage bralke in dragi bralci, želimo vam prijetno branje 500. številke MM-a in da se v leto 2023 podate pogumno, z nasmeškom na obrazu, prepričani, da boste premagali vse ovire, ki so pred vami. Srečno!