Rakušček
Aktualno

Janez Rakušček: »Aktivnosti načrtujemo za več mesecev vnaprej«

Janez Rakušček, kreativni direktor v agenciji Luna \TBWA, pravi, da v njihovi agenciji delo gladko teče tako pri tekočih kot tudi prihajajočih projektih, saj z veliko večino naročnikov sodelujejo dolgoročno.

Na srečo smo ljudje prilagodljivi in zmožni sodelovanja

»Znašli smo se v položaju, ki si ga ni znal nihče predstavljati. Vsakdanja rutina, sestavljena iz prihoda v pisarno, jutranje kave in projektnih sestankov se je zaprepadeno ustavila pred zaklenjenimi vrati agencije, obrnila in šla nazaj domov. Ampak ... če nas je ljudi evolucija uspela opremiti s čim zares uporabnim, kjer smo daleč nad vsemi drugimi živimi bitji, sta to dve izjemni sposobnosti: prilagajanje in zmožnost medčloveškega sodelovanja. In to se na srečo kaže zdaj,« je optimističen Rakušček.

Ekipa iz skupine Lune (Luna \TBWA in medijski agenciji OMD in PHD) iz domačih pisarn deluje že od 12. marca 2020. Opozorila in navodila jemljejo izjemno resno in se jih dosledno držijo, saj se zavedajo, da niso odgovorni le zase, temveč tudi za soljudi. »Tehnično smo se pripravili že nekaj dni prej, tako da je prehod na domače pisarne potekal povsem gladko. Gladko poteka tudi delo pri tekočih in prihajajočih projektih, saj z veliko večino naročnikov sodelujemo dolgoročno,« pravi Rakušček.

V težkih časih šteje tudi trdna kultura agencije

Po njegovh besedah ustvarjalna viharjenja in usklajevanja potekajo preko videopovezave enako kot običajno. »Razlog za to je povsem preprost: že prej je bila naša notranja organizacija robustna in učinkovita, zato se vsebinsko pravzaprav ni spremenilo kaj dosti, le orodja, ki jih uporabljamo, so drugačna. Pri tem nam pomaga tudi trdna kultura agencije, ki svojo moč črpa iz odgovornosti in razumevanja soodvisnosti med sodelavci. Vemo, da se vedno lahko zanesemo drug na drugega, zato se tudi naši naročniki lahko vedno zanesejo na nas – ne glede na to, v kakšnih okoliščinah smo se znašli vsi skupaj,« je Rakušček povedal za MM.

Dodal je, da v situaciji, v kateri so se znašli, seveda pogrešajo človeški stik, a za to bo časa še dovolj, zdaj morajo predvsem zaščititi sebe in ljudi okoli nas.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji