»Jaz sem Mercedes in sem predana naslednji generaciji«
Mercedes-Benz v novi tržnokomunikacijski akciji ob mednarodnem dnevu deklet poudarja izvor svojega imena in išče nov navdih za prihodnost.
Kaja Kovič
Agencija Merkley+Partners je 11. oktobra na mednarodni dan deklet za blagovno znamko Mercedes-Benz vzpostavila večkanalno tržnokomunikacijsko akcijo »Jaz sem Mercedes«.
V njej se sprašujejo, od kod izvira ime Mercedes. Kot se je izkazalo, je Mercedes, ena od najbolj ikoničnih avtomobilističnih znamk na svetu, dobila ime po dekletu.
Zgodovina imena Mercedes
Leta 1902 je Emil Jellinek, vizionar in podjetnik, ki ga imajo mnogi za očeta modernega luksuznega avtomobila, sodeloval s Karlom Benzom pri ustvarjanju inovativnega in kakovostnega motornega vozila, namenjenega hitrostnim dirkam. V vmesnem času je svoj dirkalni avto ljubkovalno poimenoval po svoji hčerki Mercedes. Jellinek je zmagal na vseh dirkah, na katere se je prijavil, in zato so si kmalu vsi želeli imeti avto z imenom Mercedes. In tako se je rodila blagovna znamka Mercedes.
»Od samega začetka blagovne znamke smo bili očitno predani naslednji generaciji,« je povedala Monique Harrison, vodja trženja blagovne znamke pri Mercedes-Benzu v ZDA. »To je del DNK naše blagovne znamke.«
Dekleta navdihujejo tudi v prihodnosti
Ker se je vse začelo z dekletom po imenu Mercedes, je znamka želela v novi akciji poudariti, da znova želijo, da jih navdihujejo dekleta z imenom Mercedes iz resničnega življenja. Tako so s pomočjo agencije Merkley+Partners poiskali dekleta, stara med 7 in 20 let, ki so jih povabili k sodelovanju. Za praznovanje mednarodnega dneva deklet jim je Mercedes-Benz predal mikrofon in tako so se svetu predstavile z besedami »Jaz sem Mercedes« in nato spregovorile o svojih ambicijah za prihodnost. Dekleta so bila izbrana glede na njihova zanimanja in dosežke na področju športa, aktivizma, mode, iger, umetnosti in glasbe. Vsi kratki filmi se končajo z mislijo: »Vsak Mercedes je bil rojen za uresničevanje sanj.«
Kratke filme je mogoče videti na Instagramu, TikToku in Facebooku, daljšo različico pa na kanalu Mercedes-Benz ZDA na YouTubu. Poleg tega so se v sklopu projekta povezali z Wonder Media Network, ki bo nekatera od mladih deklet, ki spreminjajo svet, predstavili na svojih podkastih Womanica in The Accidental Activist. Ustvarili so tudi oznako akcije, in sicer #IamMercedes.