JCDecaux bo meril občinstvo na podzemni železnici
Podjetju JCDecaux SE, ki velja za vodilo na področju zunanjega oglaševanja na svetu, je Ipsos potrdil dovoljenje za globalno merjenje občinstva in učinkovitosti oglasov na omrežju metrojev.
Podatkovni oddelek JCDecauxa je razvil posebno metriko Metro Audience Metrix (MAM), s katero bodo merili učinkovitost oglasnih sporočil na omrežjih metrojev. Algoritmi, ki so osnova za MAM, omogočajo izračun števila edinstvenih potnikov, dosega, pogostost oglasnih sporočil in skupnega števila prikazanih oglasov. Namen MAM je oglaševalcem zagotoviti dosledne kazalnike uspešnosti, ki jim bodo pomagali optimizirati njihove medijske načrte in povečati vpliv na ciljno občinstvo v metro okolju. Potrditev metodologije MAM s strani Ipsosa je ključen mejnik na področju oglaševanja in potrjuje zavezanost obeh podjetij k visokim standardom pri tržnih raziskavah.
Iz Ipsosa in JCDecauxa so javno poudarili pomen MAM-a: »JCDecauxov sistem MAM, ki ga je potrdil Ipsos, zagotavlja natančen kompas za medijsko občinstvo in bo znatno pomagal oglaševalcem sprejemati odločitve, kako optimizirati proračune z zagotavljanjem natančnih in preverljivih vpogledov v metro okolje. Poleg tega pa MAM prispeva tudi k razvoju in digitalizaciji metro okolij, kar koristi tako oglaševalcem kot tudi potnikom.«