Je čaj bolj kul kakor kava?
Znana britanska znamka čajev PG Tips po osmih letih premora znova nagovarja ljubitelje čaja. Tokrat ciljajo predvsem na mlajše občinstvo.
PG Tips je med Britanci skoraj kultna znamka z dolgo tradicijo. Ustanovljena je bila leta 1930, tako da ne preseneča, da so njeni ljubitelji pretežno nekoliko starejši. Zdaj želijo znamko predstaviti tudi mlajšim generacijam in jih prepričati, da je čaj bolj kul kakor kava.
Odločili so se, da je čas, da po skoraj desetletju pripravijo novo oglaševalsko akcijo. Zasnovali so jo v sodelovanju z novo agencijo, londonskim Callingom, zanjo pa naj bi odšteli kar 12 milijonov funtov (kar je skoraj 14 milijonov evrov).
V njej so v središče postavili znanega britanskega igralca in raperja, Ashleyja Waltersa, režiral pa jo je večkrat nagrajeni sir Steve McQueen. »Prepričani smo, da bomo z oglasom dosegli želeno prenovo blagovne znamke, saj smo ubrali sodoben pristop v sicer tradicionalnem sektorju,« pravijo snovalci akcije.