Jutri vrata odpira Dan PR
V Kinu Bežigrad v Ljubljani bo jutri Dan odnosov z javnostmi oziroma Dan PR, ki se programsko osredotoča na dobre prakse domačih strokovnjakov in popularizacijo odnosov z javnostmi med mladimi. Preveri program!
Namen dogodka Dan PR je osvetliti novosti, trende in dobre prakse na področju odnosov z javnostmi. Namenjen je predvsem mlajšemu občinstvu, ki ga želi navdušiti za delo na področju komuniciranja. Opažamo namreč, da zanimanje za ta poklic usiha, našo vlogo pa vidimo tudi v njegovi promociji.
Registracijski pult se odpre ob 8. uri, ob 8.30 pa bo Dan PR odprl dr. Dejan Verčič, ki bo govoril o vzponu odnosov z javnostmi, za njim pa bo ob 9.30 Blaž Ferenc (A1 Slovenija) predstavil, kako so se v A1 lotili reorganizacije oddelka z odnose z javnostmi.
Ob 9.45 sledi sklop internega komuniciranja. Nina Janša Koželj (Danfoss Trata) in mag. Edita Krajnović (Mediade) bosta ob 9.45 na primeru družbe Danfoss Trata predstavili prakse, ki dokazujejo, da je interno komuniciranje motor rasti, mag. Vesna Stojanović pa bo ob 10. uri predstavila Telekomov interni program za spodbujanje kulture inoviranja Brihta, Revija Ljubljana ne pripoveduje zgodb Ljubljančanov le navzven. Notranjih sprememb v mestni upravi, še posebej spreminjanja miselnosti o komunikaciji, se bosta ob 10.15 dotaknila Nina Šibič (MOL) in Nenad Senić (PM, poslovni mediji). Če vas zanima, kje se začne komunikacija podjetja, pa ne zamudite predavanja ob 10.30 Marjete Tič Vesel (Pristop), ki bo povzela ključne usmeritve uspešne in učinkovite interne komunikacije v podporo doseganju poslovnih ciljev in korporativnih sprememb.
Nismo pozabili na piar slavnih. O blagovni znamki Joker Out se bodo ob 11.05 pogovarjali frontman Bojan Cvjetićanin, njihov medijski predstavnik Gregor Zalokar in Matej Avanzo. Teja Hauptman, predstavnica za stike z mediji kolesarskega asa Tadeja Pogačarja, bo ob ob 11.30 predstavila, kako deluje piarovski ustroj ekipe Tadeja Pogačarja. Vas zanimajo »specialni« odnosi z javnostmi? Prednosti in pasti »specializacije« Špele Verbič Miklič sledijo ob 11.45 in nato še predavanje o regijski kampanji za izboljšanje kakovosti življenj »Zahvala Herojem« s Petro Zierer (Kempinski Palace Portorož) in Urošem Štancem (Herman & partnerji)
Sklop o kriznem komuniciranju vam bo pomagal pri odzivu na krizo
Katja Krasko Štebljaj (ELES) bo kot velika zaljubljenka v psihologijo ob 12.15 posadila krizno komuniciranje na psihoterapevtski kavč. Tilen Lamut (Propiar) bo predstavil nove okoliščine, v katerih so se komunikatorji znašli ob dveh izjemnih globalnih dogodkih. Nakupovalnemu središču ALEJA je tudi z dobrim komuniciranjem uspelo prebroditi težave zaradi pandemije, kar bo ob 12.45 predstavila mag. Andreja Jernejčič. Bojana Mandić in Renata Krajačić iz agencije Komunikacijski laboratorij bosta ob 13.15 predstavili orodje Crisis Simulation, interaktivno programsko opremo za simulacijo kriz in ocenjevanje pripravljenosti ekipe na obvladovanje kriznega dogodka.
Po odmoru za kosilo bomo prisluhnili razmišljanjem o odnosih z javnostmi, analitiki in tehnologiji. Katerim spletnim medijem najbolj zaupamo in koliko svoje pozornosti jim namenimo, bosta ob 14.15 prikazala Maja Gorjanc (iPROM) in Matjaž Robinšak (Valicon), Katja Cimermančič (Kliping) in Maja Blatnik (Salonit Anhovo) pa bosta ob 14.30 predavali o uporabnosti medijskih analiz za delo komunikatorja. Kako izbrati prave kanale in kje nagovoriti občinstvo, da bo naše sporočilo res slišano? Odgovore najdete ob 14.45 pri Maši Muster (Mediana). Vas zanima, kako Mateja Dežman in Jan Filip Jordan Frangeš v odnosih z javnostmi na POP TV uporabljata pretekle izkušnje in sodobnim odnosom z javnostmi dodajata videovsebine, prilagojene različnim kanalom? Ne zamudite njunega predavanja ob 15. uri. Gorazd Zakrajšek (FrodX) bo z nami ob 15.15 delil znanje, kaj se lahko v odnosih z javnostmi lahko naučimo od marketinga in marketinške tehnologije.
Zadnji sklop smo posvetili digitalnemu komuniciranju
Kako učinkovito sodelovati z vplivneži, bo ob 15.30 na primeru priljubljene športne znamke Adidas predstavila Julija Csipö iz agencije Propiar, pridružil pa se ji bo tudi eden od vplivnežev. Mateja Črešnar (Press Clipping) bo ob 15.45 predstavila uporabnost in organiziranje velike količine informacij, kar je eden od bistvenih elementov dela odnosov z javnostmi. Kako avtentičnost ustvarja dodano vrednost, nam bosta ob 16. uri zaupali Urška Tomašević (Deichmann) in Romana Miklavž (Povem). Moderna tehnološka podjetja in uspešna (digitalna) podjetja z mlajšimi zaposlenimi se vedno bolj zavedajo, da potrebujejo ravno preplet digitalnih storitev s klasičnimi odnosi z javnostmi. Kaj se torej zgodi, ko Klasika sreča Digital? O tem bo ob 16.15 govorila Tjaša Toni Skubic (IPPR). Kako so lahko ambasadorji gradniki podobne blagovne znamke, bosta ob 16.30 predstavili Špela Kregal (Lidl Slovenija) in Nina Jakovljević (DROM agency). Zadnje predavanje je povezano z učinkovitim nagovorom različnih javnostih, o čemer bo ob 16.45 na primeru koncerta Maneskin govorila Petra Skrivarnik (Hitradio Center).