Kaj storiti z 1,2 milijarde evrov vredno kolekcijo Yeezy?
V družbi Adidas še vedno razmišljajo, kaj naj naredijo z 1,2 milijarde evrov vredno linijo Yeezy Kanyeja Westa, s katerim so zaradi protijudovskih komentarjev prekinili sodelovanje.
Kaja Kovič
Spomnimo, Adidas je pred mesecem dni oznanil, da bo po vsej verjetnosti doživel prvo večjo izgubo dobička v 31-ih letih zaradi opustitve partnerstva z raperjem Kanyejem Westom in njegovo blagovno znamko superg Yeezy.
Partnerstvo, ki so ga razdrli oktobra 2022, je blagovno znamko športnih oblačil in obutve v zadnjih treh mesecih lanskega leta že stalo 600 milijonov evrov, iz podjetja pa so sporočili, da bi lahko izgubili še dodatnih 500 milijonov evrov.
Do sežiga ne bo prišlo
Izvršni direktor Bjorn Gulden je izključil sežig kolekcije Yeezy in dejal, da podjetje razmišlja o prodaji izdelkov, nato pa bi denar namenili v dobrodelne namene. Brezplačno deljenje oblačil in obutve je namreč zelo zapleteno zaradi vrednosti izdelkov pri nadaljnji prodaji.
Trgovina na črno raste
Par športnih copat Yeezy 350 Zebra se zdaj prodaja po ceni med 340 in 360 evri, medtem ko je pred štirimi meseci stal več kot 100 evrov manj.
Gulden ob tem trdi, da je bila prekinitev partnerstva s Kanyem Westom prava odločitev, a da se bo to žalostno finančno obdobje vleklo še nekaj časa in da bo podjetje moralo zgraditi novo, a enako vplivno blagovno znamko