Kako bo Slovenija v evropskih spletnih medijih poskrbela za večjo prepoznavnost
STO z vsebinsko kampanjo, ki jo izvajajo v sodelovanju z enajstimi evropskimi spletnimi mediji, na sedmih tujih trgih predstavlja Slovenijo kot privlačno, navdihujočo in trajnostno destinacijo.
Letošnja kampanja Slovenske turistične organizacije (STO) se s ciljem izpostaviti bogato kulturno dediščino države osredotoča na nove zgodbe, povezane z umetnostjo in kulturo. STO v strategiji za leto 2024 poudarja vlogo vsebinskega marketinga v kombinaciji z naprednimi tehnologijami in digitalnimi orodji kot ključno za promocijo Slovenije. Ta pristop po njihovem mnenju prispeva k povečanju prepoznavnosti, ugleda in verjetnosti izbire Slovenije kot turistične destinacije med izbranimi ciljnimi skupinami.
Privlačni, vizualno bogati vsebinski članki o Sloveniji
Kampanja, ki se je začela v teh dneh, je zasnovana kot celovita promocija Slovenije kot butične in trajnostne destinacije, ki ponuja edinstvena doživetja, prilagojena posameznikovim željam. S privlačnimi, vizualno bogatimi vsebinskimi članki in dinamičnimi digitalnimi vodiči bo Slovenija predstavljena v večjih evropskih spletnih medijih. Med njimi sta avstrijska Der Standard in Kurier, nemška Focus in Welt, italijanski Corriere della Sera ter francoska Le Figaro in Le Monde. V Združenem kraljestvu bo Slovenija izpostavljena v Guardianu in na BBC-ju, na nordijskih trgih pa v danskem mediju Berlingske ter finskem Iltalehti.
Razpršitev turističnih obiskov po destinacijah in mesecih
Kampanja bo trajala do decembra 2024 in se bo osredotočala na zahtevnejše obiskovalce, ki iščejo raznolika in aktivna doživetja, mir ter osebne koristi. Kot pravijo pri STO, s tem nagovarjajo okoljsko ozaveščene in odgovorne goste, ki cenijo avtentičnost in lokalni karakter. Hkrati si obetajo spodbujanje obiska Slovenije v manj obremenjenih mesecih leta ter razpršitev turističnih tokov po vseh štirih makroregijah in različnih destinacijah.