z
Aktualno

Kako bo Slovenija v evropskih spletnih medijih poskrbela za večjo prepoznavnost

STO z vsebinsko kampanjo, ki jo izvajajo v sodelovanju z enajstimi evropskimi spletnimi mediji, na sedmih tujih trgih predstavlja Slovenijo kot privlačno, navdihujočo in trajnostno destinacijo.

Letošnja kampanja Slovenske turistične organizacije (STO) se s ciljem izpostaviti bogato kulturno dediščino države osredotoča na nove zgodbe, povezane z umetnostjo in kulturo. STO v strategiji za leto 2024 poudarja vlogo vsebinskega marketinga v kombinaciji z naprednimi tehnologijami in digitalnimi orodji kot ključno za promocijo Slovenije. Ta pristop po njihovem mnenju prispeva k povečanju prepoznavnosti, ugleda in verjetnosti izbire Slovenije kot turistične destinacije med izbranimi ciljnimi skupinami.

Privlačni, vizualno bogati vsebinski članki o Sloveniji

Kampanja, ki se je začela v teh dneh, je zasnovana kot celovita promocija Slovenije kot butične in trajnostne destinacije, ki ponuja edinstvena doživetja, prilagojena posameznikovim željam. S privlačnimi, vizualno bogatimi vsebinskimi članki in dinamičnimi digitalnimi vodiči bo Slovenija predstavljena v večjih evropskih spletnih medijih. Med njimi sta avstrijska Der Standard in Kurier, nemška Focus in Welt, italijanski Corriere della Sera ter francoska Le Figaro in Le Monde. V Združenem kraljestvu bo Slovenija izpostavljena v Guardianu in na BBC-ju, na nordijskih trgih pa v danskem mediju Berlingske ter finskem Iltalehti.

Razpršitev turističnih obiskov po destinacijah in mesecih

Kampanja bo trajala do decembra 2024 in se bo osredotočala na zahtevnejše obiskovalce, ki iščejo raznolika in aktivna doživetja, mir ter osebne koristi. Kot pravijo pri STO, s tem nagovarjajo okoljsko ozaveščene in odgovorne goste, ki cenijo avtentičnost in lokalni karakter. Hkrati si obetajo spodbujanje obiska Slovenije v manj obremenjenih mesecih leta ter razpršitev turističnih tokov po vseh štirih makroregijah in različnih destinacijah.

 

 

Intervju

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

zz
05. 10. 2024

Pum Lefebure, soustanoviteljica oblikovalske agencije Design Army iz Washingtona, bo…

Naročniki, ki jih izberete danes, postavijo temelje za tiste, ki jih boste dobili jutri. Ne gre za to, kdo lahko plača, gre za to, kdo vam bo…

gž
02. 10. 2024

Z oblikovalcem Gregorjem Žakljem smo se pogovarjali o trendih na področju oblikovanja.…

Naši avtorji