Kako do »tiste« službe?
Otta, britanska platforma za iskanje službe na področju tehnologije, je v sodelovanju s Stink Studios zasnovala oglaševalsko akcijo, v kateri nezadovoljnim iskalcem zaposlitve obljubljajo, da jim bodo pomagali do prave službe.
Otta ponuja več kot 70.000 delovnih mest v 4.000 najbolj svetovnih start-upih, scale-upih in tehnoloških velikanih. Pravijo, da je njihova naloga, da vsem, ki si to želijo, pomagajo do izpolnjujoče kariere. V oglaševalski akciji so se osredotočili na zunanje oglaševanje. Pri tem gradijo na poslanstvu blagovne znamke, ki želi spremeniti svet dela z izzivom nekaterih od najbolj frustrirajočih delov iskanja zaposlitve. Na plakatih tako lahko najdete napise, kot so: »Služba, v kateri bo vaš izziv delo, ne ljudje« ali »Služba, ki povzroči resnično razliko. In to ne samo za delničarje.«
»Ottin pristop je zelo oseben in to smo med drugim želeli poudariti v akciji. Najprej natančno ugotovijo, kaj iščete, nato pa vam pomagajo izbrati pravo službo. Enostavno, a učinkovito. Upamo, da bo naša akcija pomagala Otti priskočiti na pomoč več ljudem, da najdejo službo, ki si je zares želijo,« je pri tem izpostavil Justin Mulcahy, kreativni direktor pri Stink Studios.