becca
Aktualno

Kako je magični Luka pretresel družbena omrežja Dallas Mavericksov

Da je Luka Dončić zadetek v polno, tudi kar zadeva poslovno uspešnost košarkarksega kluba Dallas Mavericks, je na Dnevu_d pred (pre)polno dvorano v Cineplexxu Rudnik potrdila tudi Becca Genecov, ki upravlja družbena omrežja Mavericksov.

Becca Genecov je 400 udeležencem Dneva_d, ki so se posedli celo na stopnice, da so ji lahko prisluhnili, najprej zaupala, da je rojena Teksašanka, ki jo šport navdušuje že vse življenje. Po študiju odnosov z javnostmi se je za nekaj časa preselila v New York, kjer je bila koordinatorica za digitalne vsebine NBA-kluba NY Knicks, nato pa se je vrnila v rojstni Dallas in se pred štirimi leti pridružila klubu Dallas Mavericks, sprva kot višja koordinatorica za digitalne vsebine, nato kot upravljavka družbenih omrežij, pred dobrega pol leta pa je napredovala do direktorice družbenih omrežij. »Klub mi ponuja številne izzive, to je odličen prostor za delo, zanj igra veliko košarkarskih zvezdnikov, zaradi katerih smo tudi tako uspešni,« je povedala.

Za upravljanje družbenih omrežij skrbi 25-članska ekipa

In kaj počne vodja upravljanja družbenih omrežij? Pravzaprav so to »multipraktiki«, kot lahko povzamemo njene besede, saj morajo obvladati praktično vse, kar se dotika ustvarjanja digitalnih vsebin – poiskati morajo prave vsebine, jih načrtovati, posneti, urediti, pokrivati vse dogodke v živo, skrbeti za odnose z vplivneži kot tudi s košarkarji samimi. V njeni ekipi je 25 ljudi, ki skrbijo za štiri področja – objave na družbenih omrežjih, fotografije, videovsebine in podkast. Pri tem si pomagajo z orodji, med katerimi je še posebej izpostavila Sprout Social, Greenfly, Slate, WSC Sports, Asana, PhotoShelter in Blinkfire.

donke

Kakšna pa je njihova formula za uspeh na družbenih omrežjih? »Brainstorming, načrtovanje in izvedba – in nato ponovimo vajo,« je povedala Becca Genecov. Sicer pa se vedno najprej vprašajo, kako bi se na določeno idejo odzvala direktorica kluba Cynt Marshall, nato pa še, kako naj vsebino zapeljejo v duhu »Mavsov«, da bo torej zajela njim lasten ton komuniciranja.

V »dobi po Dončiću« se je spremenilo prav vse

Luka Dončić se je Dallas Mavericksom pridružil leta 2018, Becca Genecov pa je v klub prišla leta 2019 in že kmalu prepoznala tudi komunikacijsko moč »čudežnega dečka košarke«; kot se je pošalila, v klubu govorijo o časih »BLD« (»Before Luka Dončić«, torej pred njegovim prihodom) in o času, odkar se jim pridružil. Razlika v uspešnosti komunikacije kluba na družbenih omrežjih je od takrat resnično občutna – od leta 2019 do leta 2022 so zabeležili trikrat večjo vključenost ljudi, trikrat večje število prikazov, devetkrat večji doseg in dvakrat večji ogled videovsebin.

Dončićevi priljubljenosti je sledila tudi nova strategija upravljanja na družbenih omrežjih. Število objav so v zadnjih letih povečali za 115 odstotkov. »Pripravili smo nove strategije za vsako posamezno platformo, obogatili smo vsebine, ki jih ustvarjamo v sodelovanju z našimi sponzorji, poleg tega pa se v veliko večji meri zanašamo na objave, v katerih nastopajo naši igralci. Ljudje radi spremljajo tudi utrinke iz zakulisja, zanima jih tudi njihovo zasebno življenje,« je pripovedovala Becca Genecova in za konec postregla s še nekaj impresivnimi številkami, kako je »magični Luka« prispeval k temu, da so njihova družbena omrežja dobesedno »eksplodirala«. V sezoni 2022/2023 so bili vodilni NBA-klub na Instagramu, vrednost njihovih objav na družbenih platformah je ocenjena na 36 milijonov dolarjev, število sledilcev se je v zgolj enem letu povečalo za več kot milijon, zabeležili so 429 milijonov ogledov videoosnetkov, 850 milijonov prikazov in 60 milijonov interakcij. V šestih sezonah, odkar se je Dončić pridružil Mavericksom, so prodali za 20 milijonov dolarjev majic z njegovim priimkom, kot odlična »vaba« pa se je izkazal tudi za sponzorje, saj je klub zaradi sponzorskih pogodb, ki ga vključujejo, klub pridobil dodatne 4 milijarde dolarjev.

Še več zanimivosti o upravljanju družbenih omrežjih Dallas Mavericksovih pa boste izvedeli v daljšem intervjuju z Becco Genecov, ki si ga boste lahko prebrali v MM-u konec aprila.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji