s.Oliver
Aktualno

Znamka s.Oliver bo oblekla slovenske nogometaše za nastop na evropskem prvenstvu

Podjetje s.Oliver Slovenija je postalo uradni partner slovenske nogometne reprezentance in bo zagotovilo uradne uniforme za celotno reprezentanco, strokovni štab in podporno ekipo za nastop na prihajajočem evropskem prvenstvu v Nemčiji (UEFA 2024).

»Nogomet resnično zaseda prestol najbolj priljubljenega športa na svetu, kjer velika tekmovanja, kot je evropsko prvenstvo, prinašajo občutek praznovanja in združujejo ljudi iz vseh koncev sveta. Nogometaši so postali ikone sloga, ki jih modni oblikovalci in blagovne znamke želijo obleči, kar kaže na tesno prepletenost športa in mode,« pravijo pri znamki s.Oliver. Dodajajo, da so prepoznali to sinergijo in se zavezali k oblikovanju oblačil, ki nogometašem ne zagotavljajo le elegantnega videza, ampak tudi udobje, ki je ključno za njihovo dobro počutje.

nogometna1

»Obleči nacionalno nogometno reprezentanco je za naše podjetje velika čast. S tem partnerstvom s.Oliver izkazuje podporo in zaupanje v uspeh slovenske reprezentance, hkrati pa se povezuje z vrednotami športa, kot so ekipni duh, strast in odličnost,« je povedal Marko Arsenovič, generalni direktor podjetja s.Oliver Slovenija.

Moška obleka Jogg suit predstavlja nepremagljivo udobje

Člani reprezentance bodo nosili v model moške obleke Jogg suit s.Oliver Black Label, ki je odličen primer, kako lahko sodobna moška moda združi funkcionalnost in slog. Ta pristop odraža sodobne modne trende, hkrati pa poudarja pomen samozavesti in udobja, ki ga športniki potrebujejo. Ime je obleka dobila zaradi materiala, ki spominja na športne trenirke. Elastičen džersi doda klasični moški obleki udobje, kroj pa eleganco. Obleke so že naprodaj v trgovinah s.Oliver in s.Oliver Black Label ter v spletni trgovini soliver.si.

nogometna2

V snemanju kampanje, ki je nastala v sodelovanju z agencijo Why not, so sodelovali nogometaši Jaka Bijol, Miha Blažič, Sandi Lovrić, Žan Celar in Petar Stojanović. 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji