bla
Aktualno

Kako je Merkur stran 404 izkoristil za oglasni prostor

Neaktivne strani so preusmerili na produktno stran, ki je tako zabeležila na tisoče ogledov.

Izhodišče rešitve je po besedah Lidije Rakuša, direktorice marketinga v Merkurju, dejstvo, da odstotek ogledov na merkur.si predstavljajo strani, ki so postale neaktivne in vodijo na stran 404. »Ker na spletnem mestu z več kot milijonom ogledov mesečno to ni malo, smo  stran 404izkoristili za oglasni prevzem. Za neaktivnost povezav smo obsodili glodalce, obiskovalcem ponudili Unichemov rodenticid Ratimor in že v prvih mesecih zabeležili več 10 tisoč brezplačnih ogledov produkta,« je zadovoljna Rakuša.

Ideja se jim je porodila v sodelovanju z Agencijo 101, in sicer v okviru iskanja nabora možnosti za sodelovanje z dobavitelji. »Ugotovili smo, da lahko izdelke v naši spletni trgovini, ki je največji ponudnik izdelkov za dom in vrt pri nas, oglašujemo tudi na inovativne načine. Eden od takšnih je tudi  stran404, za katero se nam je zdel vpogled,da gre za »prekinjeno povezavo« oziroma »pregriznjeno povezavo« odličen, da ga izkoristimo v oglasne namene. Skupaj s partnerjem podjetjem Unchem smo se odločili za izpostavitev izdelka, ki ga prodajamo na naših virtualnih in klasičnih policah, na drugačen način,« je povedala.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji