Kako je Merkur stran 404 izkoristil za oglasni prostor
Neaktivne strani so preusmerili na produktno stran, ki je tako zabeležila na tisoče ogledov.
Gašper Meden
Izhodišče rešitve je po besedah Lidije Rakuša, direktorice marketinga v Merkurju, dejstvo, da odstotek ogledov na merkur.si predstavljajo strani, ki so postale neaktivne in vodijo na stran 404. »Ker na spletnem mestu z več kot milijonom ogledov mesečno to ni malo, smo stran 404izkoristili za oglasni prevzem. Za neaktivnost povezav smo obsodili glodalce, obiskovalcem ponudili Unichemov rodenticid Ratimor in že v prvih mesecih zabeležili več 10 tisoč brezplačnih ogledov produkta,« je zadovoljna Rakuša.
Ideja se jim je porodila v sodelovanju z Agencijo 101, in sicer v okviru iskanja nabora možnosti za sodelovanje z dobavitelji. »Ugotovili smo, da lahko izdelke v naši spletni trgovini, ki je največji ponudnik izdelkov za dom in vrt pri nas, oglašujemo tudi na inovativne načine. Eden od takšnih je tudi stran404, za katero se nam je zdel vpogled,da gre za »prekinjeno povezavo« oziroma »pregriznjeno povezavo« odličen, da ga izkoristimo v oglasne namene. Skupaj s partnerjem podjetjem Unchem smo se odločili za izpostavitev izdelka, ki ga prodajamo na naših virtualnih in klasičnih policah, na drugačen način,« je povedala.