Kako Oreo podpira LGBT-skupnost?
Mondelēz International, podjetje, ki ima med svojimi blagovnimi znamkami tudi Oreo, je pred junijem, mesecem ponosa, spremenil embalažo piškotov v platno za risarsko izražanje podpore LGBT-skupnosti.
Kaja Kovič
Podjetje bo tako tudi letos na prodajne police postavilo piškote Oreo v preobleki, ki podpira t.i. mesec ponosa. Do prenove embalaže za letošnjo izvedbo akcije je prišlo v sodelovanju z PFLAG National, LGBT-aktivistično organizacijo. Embalaža omejene izdaje piškotkov, ki bo na policah po ZDA vse do konca meseca ponosa v juniju, je prekrita s sporočili podpore vsem pripadnikom LGBT-skupnosti. Ta so na embalažo natisnjena v različnih pisavah ter velikostih in seveda, kot se za LGBT-sporočila spodobi, v najrazličnejših mavričnih barvah.
Pri tem v podjetju niso pozabili na kreativnost ljubiteljev piškotov Oreo, saj so jim na sprednji strani paketa pustili prazno polje za besedilo, ki ga kupci napišejo sami in potem piškotke z osebnim posvetilom podarijo prijateljem in ljubljenim.
V podporo mesecu ponosa pa v podjetju Mondelēz International niso spremenili le embalaže izdelka, temveč tudi izdelek sam. V vseh paketih z omenjeno embalažo najdemo piškote, na katerih je vgravirana beseda »proud«, torej ponosen.
LGBT-piškoti so na uradni spletni strani Oreo v predprodaji na voljo od 11. maja, na prodajne police pa bodo v ZDA prišli danes, 18. maja. Ali bodo na voljo tudi na slovenskih prodajnih policah, še ni znano.